{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

AnjaD
AnjaD
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 180

Fælder jeres katte også??? {{forumTopicSubject}}

Ja som skrevet ovenover??

Chili fælder helt vildt for tiden...af foder for hun lige pt em blanding af det til kræsne katte og hair and skin fra royal canin - sidst nævnte er vi ved at skifte over på i håb om det hjælper....

Hun har rigtig meget underuld og bliver børstet hver dag - hvilket hun heldigvis elsker - men idag blev det for meget, så hun komi bad -- det var hun ikke glad for...hun blev børstet i våd tilstand og nu igen da hun var tør...og staig står jeg med en halv kat i underuld når jeg er færdig:-S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælder jeres katte også???
  • #1   17. jul 2007 Hun er da bare ved at trække i bikini *GGG*

Mine fælder også rigtig meget.

• #2   17. jul 2007 Alle mine fælder også i øjeblikket.. Det har de gjort i langt tid efterhånden.. Imponerende de stadig har pels.. hehe.. Men sådan er det at have kat.. smiley

• #3   17. jul 2007 Samme problem her...argggggggggggggggg...er dødtræt af at ligne en skaldet kat*G* Ej,jeg synes også,at mine fælder flere tons i døgnet,mere end normalt..

• #4   17. jul 2007 Annette: hehe ja eller også har hun brugt hårfjerningscreme*gg*

Camille: ja sådan er det at have kat...sommetider...for hun har ikke fældet sådan altid -- men det er åbentbart meget normalt lige pt...

• #5   18. jul 2007 Rachel fælder meget for tiden, da hun jo er similanghåret ( der er bare hår over alt, mørkt tøj bliver helt hvidt efter et knus).. Charlie fælder ikke endnu, da han kun har killinge pels...

• #7   18. jul 2007 Næsten ingen løse hår her smiley
    Et mirakel at de ikke blev skaldede i juni, for da fældede de helt vildt!

• #8   18. jul 2007 Vores fælder også, men jeg forsøger at fange så meget som muligt af det i børsten. Men at gå rundt på strømpesokker her uden at få kattehår på dem er totalt umuligt, også når jeg lige har gjort rent. Vi har ikke kattene i sengene, så der er vi fri for hår.

• #9   18. jul 2007 jeg synes mine er over det værste nu, men jo der er hår over alt . det er stadig umuligt at komme præsentabel ud af døren trods heftig støvsugning, brugaf diverse fnugruller og brøstning af begge katte smiley godt det kun er en periode da jeg elsker de kræ overalt på jorden.

• #10   18. jul 2007 Synes faktisk ikke at mine fælder for øjeblikket.
    Dufa mistede al sin vinterpels igen allerede i april-maj, så hun render allerede rundt i sommer-outfit.
    Enzo har altid utroligt meget pels, så han ser stadig ud som var det vintertid. - Er lidt spændt på om han har tænkt sig at smide noget af det, eller om han virkeligt har tænkt sig at beholde al den pels på. I hvert fald er han ikke begyndt at smide den endnu.
    Og ja.. Så har jeg lille Callisto-mis på snart 4 mdr som ikke fælder besynderligt heller.
    Så sådan i det store hele har jeg ikke de voldsomme kvaler med pels over det hele. :0)

• #11   18. jul 2007 Mine fælder også.. rigtigt herligt med 6 hvide katte og en sort sofa! :S Jeg har hørt at hvis man blander en smule fiskeolie i deres foder skulle de stoppe med at fælde sådan? Men ved ik om det er rigtigt?

• #12   18. jul 2007 Min LAAAANGpelsede Oliver fælder også som en gal! Han er heldivis også glad for at blive børstet, så det tager det værste. Men hvis man stryger sin hånd ned ad ryggen på ham, kan man godt regne med at der ryger en håndfuld pels af - og så hvirvler det rundt - ender gerne med at lande på køkkenbordet eller andre steder hvor det er RIGTIG lækkert med pels over det hele smiley

• #13   18. jul 2007 Min fælder også som en gal.. Ja utroligt de stadigvæk selv har pels.. SKØNT..!! smiley

• #14   18. jul 2007 Nuuki fælder helt ekstremt og har altid gjort det.. Men samtidig har hun også den tykkeste, fineste pels.. Spurgte dyrlægen ad og de siger det ofte er fordi man giver dem foder fra det lokale supermarked eller at de skyldes stress.. Så jeg købte nyt foder hos dyrlægen og syntes faktisk det har hjulpet meget.. men det kan jo også bare være fordi hun tager vinterfrakken af..

• #15   31. jul 2007 Victor fælder også vildt i øjeblikket. Jeg giver ham 2 gærtabletter hver dag og han får RC til indekatte. Dyrlægen sagde for godt en månedstid siden, at han har en rigtig flot pels. Jeg var ved at blive bekymret, så det er dejligt at se, at også andre har det problem. Så nu vil jeg tage det helt roligt, børste og støvsuge lidt mere så længe det står på.

Kommentér på:
Fælder jeres katte også???

Annonce