810 visninger
|
Oprettet:
Misholdelse af kontrakt {{forumTopicSubject}}
Hej. Ville gerne have lidt hjælp til at finde min Maine Coon tortie hun, født d.01-12-06, Sheba. Du har købt hende på Kassøvej 44, Rødekro. Hun er på kontrakt og de har ik overholdt nogen af kontrakterne, hunner står i mit navn, og de ville bilde mig ind, den creme Mco, var aflivet, men der står på hjemmesiden - han er solgt. Skulle bruge ham til een af mine hunkatte. Jeg er skuffet og meget gal, overvejer, at tage en advokat til sagen. Vil gerne vide hvor kattene bor, om de er ok, m.m. Mvh Lis
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 1 Svar: 17
Det er mig fra hjordkær, vi har snakket sammen i grillbaren i Rødekro, jeg forstår ikke helt hvad du mener i det indlæg, prøv at kontakte mig, måske kan jeg hjælpe dig.
Gitte.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 8 Emner: 39 Svar: 175
Hvad vil du gerne vide?
Folkene som har købt kattene, kan ikke gøre for det. Men dem som har solgt dem, de har et problem.
Mvh Lis
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 44 Svar: 298
Jeg har umiddelbart meget svært ved at hitte hoved eller hale i dit første indlæg. Det er ikke ment for at fornærme dig.
Du snakker først om en tortie hun kat, derefter om en hankat du skulle bruge til en af dine hunkatte.
Så hvad/hvilken kat drejer det sig helt specifikt om?
Husk at tage et skærm billed af deres hjemmeside, vedr. katten er solgt. Det håber jeg du har gjort.
Hvis du ikke ved hvordan du gør, så er der lige en kort vejledning:
Ctrl + Alt + Print Scrn
(Print Scrn findes somregel øverst efter alle F-tasterne, dvs. efter tast F12)
Så kopiere du skærm billedet, du kan indsætte dette ved at trykke Ctrl + v.
Du kan indsætte billedet i enten en Outlook (ny) - meddelse, og gemme den i kladder.
Eller sætte den ind i Paint.
Det kan godt være du ved alt dette, men det er en god idé at have en form for bevis, hvis du overvejer at lægge sag an. Sørg for at optage samtaler eller enten holde al samtale pr. mail.
Håber du får/finder din(e) kat(te) igen...
maj 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 304
Misholdelse af kontrakt