{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
810 visninger | Oprettet:

Misholdelse af kontrakt {{forumTopicSubject}}

Hej. Ville gerne have lidt hjælp til at finde min Maine Coon tortie hun, født d.01-12-06, Sheba. Du har købt hende på Kassøvej 44, Rødekro. Hun er på kontrakt og de har ik overholdt nogen af kontrakterne, hunner står i mit navn, og de ville bilde mig ind, den creme Mco, var aflivet, men der står på hjemmesiden - han er solgt. Skulle bruge ham til een af mine hunkatte. Jeg er skuffet og meget gal, overvejer, at tage en advokat til sagen. Vil gerne vide hvor kattene bor, om de er ok, m.m. Mvh Lis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Misholdelse af kontrakt
  • #1   19. jul 2007 Hej Lis.''

Det er mig fra hjordkær, vi har snakket sammen i grillbaren i Rødekro, jeg forstår ikke helt hvad du mener i det indlæg, prøv at kontakte mig, måske kan jeg hjælpe dig.

Gitte.

• #2   19. jul 2007 det er da noget rigtig træls møg, men hvis kattene er solgt videre tvivler jeg på at dem der har kattene nu vil gi sig til kende hvis du truer med advokat og i din annonce skriver du dette Det er strafbart at købe en hælervare.jeg ville ihverfald ikke henvende mig hvis jeg fik de ting trukket over hovedet. kan godt ske jeg kisforstår det men håber virkeligt at du finder dine katte. og dem der ejer kattene nu har jo sikkert købt kattene i bedste tro om at det var fuldt lovligt.

• #3   19. jul 2007 Hej Gitte.
    Hvad vil du gerne vide?
    Folkene som har købt kattene, kan ikke gøre for det. Men dem som har solgt dem, de har et problem.
    Mvh Lis

• #4   19. jul 2007 lis ja bestemt er enig.

• #5   20. jul 2007 Hej Lis

Jeg har umiddelbart meget svært ved at hitte hoved eller hale i dit første indlæg. Det er ikke ment for at fornærme dig.

Du snakker først om en tortie hun kat, derefter om en hankat du skulle bruge til en af dine hunkatte.

Så hvad/hvilken kat drejer det sig helt specifikt om?

Husk at tage et skærm billed af deres hjemmeside, vedr. katten er solgt. Det håber jeg du har gjort.
    Hvis du ikke ved hvordan du gør, så er der lige en kort vejledning:

Ctrl + Alt + Print Scrn
    (Print Scrn findes somregel øverst efter alle F-tasterne, dvs. efter tast F12)

Så kopiere du skærm billedet, du kan indsætte dette ved at trykke Ctrl + v.
    Du kan indsætte billedet i enten en Outlook (ny) - meddelse, og gemme den i kladder.

Eller sætte den ind i Paint.

Det kan godt være du ved alt dette, men det er en god idé at have en form for bevis, hvis du overvejer at lægge sag an. Sørg for at optage samtaler eller enten holde al samtale pr. mail.

Håber du får/finder din(e) kat(te) igen...

• #6   20. jul 2007 heidi - det er da ikke nødvendigt at holde ctrl og alt nede samtidig med. Prtsc kopiere helt af sig selv smiley

Kommentér på:
Misholdelse af kontrakt

Annonce