476 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Fremmed kat render rundt på terassen.. Fremmed kat render rundt på terassen..

Vi har nogen gange en fremmed rød/hvid stribet kat rendende på terassen, og vores kat er jo selvfølgelig dybt optaget af den og er meget nysgerrig...

Den fremmede er meget sky, og ikke øremærket - hvordan finder man lige frem til ejeren??

Vi bor et sted kattene ik må være ude og SKAL være neutraliserede og øremærkede...

Et eller andet sted generer det mig den render derude...

Ved bare ik lige hva jeg skal gøre ved det...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremmed kat render rundt på terassen..
  • #1   19. jul 2007 Kan du ikke bare rive halen af den????

Nej spøg til side.

Prøv om du kan få kontakt til katten, så du kan lokke den til dig. Måske kan du se om den er øremærket..

Hvis ikke må du klage til boligforeningen - hvis det er et krav at katte skal være kastrerede, øremærket og indekatte. Så må de tage affærde...

• #2   19. jul 2007 Ja riv halen af den! *lol' anette smiley

Ej nu må jeg hellere lade vær med at opfordre til dyremishandling.

Du kan kontakte boligselskabet og forhøre ad om de vil gøre noget ved situationen.

Nogle kommuner samarbejder med dyrenes beskyttelse om at indfange VILDkatte og neutralisere/kastrere dem og til genudsætning, så det på DR1 en dag. Jeg mener man skulle kontakte teknisk forvaltning.

Hvis den ser velernærede ud, kan det være nogle beboer der vælger at se bort fra den regel om neutralisation eller blot øremærkningen.

• #3   20. jul 2007 Annette: Jeg var tæt nok på den igår til at se den ikke var øremærket... Men den er ekstrem sky, nærmede jeg mig et skridt gik den 3... Men kaldte man på den så mijavede den..

Kommentér på:
Fremmed kat render rundt på terassen..

Annonce