1.124 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hurtig hjælp søges!!! Hurtig hjælp søges!!!

Mit kat fik et kuld killinger i lørdags, og alt er gået som det skulle. Nu ligger et par afr killingerne og trækker vejret underligt, ligesom når en hund er forpustet eller har det varmt. Kan de have det for varmt, eller er det noget helt andet? De ligger i en flyttekasse, hvor der er skåret hul, så missemor kan komme ind og ud. De ligger på et tæppe.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig hjælp søges!!!
  • #1   24. jul 2007 Hejsa....Jeg ved ikke hvad det kan skyldes....men jeg ville nok ringe til dyrelægen...det kan gå meget hurtigt ned ad bakken med killingerne.
    Jeg tvivler på at de er varmen....

anna

• #2   24. jul 2007 Jeg har forsøgt at ringe til dyrlægen, men der er konstant optaget. Typisk:-(

• #3   24. jul 2007 Killingerne er ikke sløve. Det er to ud af seks det drejer sig om. Jeg prøver at ringe til dyrlægen igen, og holder øje med dem.

• #4   24. jul 2007 E du sikker på, at de ikke bare hvæser? Det kan de allerede, når de er få døgn gamle.

Det gjorde mine hittekillinger sidste år. Jeg troede også, at noget var galt indtil det gik op for mig, at det var mig, de reagerede på smiley Det gik over igen efter få dage. Men de var kun ca. et døgn, da de startede på det - da var de endnu ikke helt trygge ved mig.

Kommentér på:
Hurtig hjælp søges!!!

Annonce