{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Hurtig hjælp søges..! {{forumTopicSubject}}

Jeg står pt. med 3 killinger på ca. 3 uger..
- De har været ladt alene i snart 2 dage nu, og deres mor er væk (Jeg er virkelig bange for at hun er blevet taget af en ræv, da hun er lidt af en strejfer)..

- killingerne kan labbe en lille smule sødmælk i sig, men jeg er alvorligt bange for at jeg ikke kan fungere som mor for dem smiley
De skriger uafbrudt og er umulige at få rolige..

er der nogen der har en hunkat med killinger, der kunne tænkes at ville tage flere til sig?

Hvis ikke, hvad kan jeg så gøre for at hjælpe de små?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hurtig hjælp søges..!
  • #1   27. aug 2005 har ingen mælkeerstatning, så hvis de ikk må få mere mælk, så ska jeg ha fat i falck hurtigt!
    - vil falck hente dem, eller skal jeg selv aflevere dem?


  • #2   27. aug 2005 jeg vil nu helst beholde dem, men tror desværre ikk det kan lade sig gøre :´-(
    - afliver falck dem hvis de får dem?
    Eller er der mulighed for at jeg kan få dem tilbage når de kan klare sig selv?

    Har ingen mælkeerstatning i huset, hvad kan jeg så give dem, indtil falck nedlader sig til at samle dem op?


  • #3   27. aug 2005 Hejsa... jeg har en mormis med killinger... hvor bor du henne??? jeg bor på mors... tror godt min kunne tage sig af dem indtil 23 september, hvor moderen flytter til sjælland...

    knus Mia


  • #4   28. aug 2005 Hele historien er endt ret sørgeligt - fandt moren i skoven, og hun er ganske rigtig blevet slået ihjel af en ræv smiley

    - ringede til falck og spurgte om de ville hente killingerne, men det var en enormt sur kælling i røret, der mente at de bestemt ikke havde overskud til at gøre andet end at aflive killingerne...!
    - jeg fodrede dem med kaffefløde og en smule torskerogn, men den ene ville ikke spise.. De 2 andre prøvede så godt de kunne...

    I morges da jeg vågnede var de 2 af dem meget svage, så jeg tog dem med til dyrlægen.
    Han mente at de to ikke kunne reddes, men den sidste ville han godt tage sig af..
    Han var meget venlig, og aflivede de 2 uden at kræve betaling for det. Den sidste har han overladt til sin voksne datter der har en kat med killinger... Håber den klarer det *s*

    Mange tak for hjælpen allesammen, er ked af at det endte sådan, for de var så pæne de killinger..

    Men faktisk gør tabet af kattemoren mere ondt end tabet af killingerne, for hun var en rigtig dejlig kat, som jeg var meget glad for .. smiley

    Skal nok holde jer underrettet med hvordan det går den sidste killing, og endnu engang - tak for jeres gode råd og hjælp :´-)


Kommentér på:
Hurtig hjælp søges..!

Annonce