645 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Klipning af negle-HJÆLP Klipning af negle-HJÆLP

Er der nogen der har nogle tips til at klippe negle??

Har selvfølgelig en rigtig negletang til det.

Men han vil bare ikke!!!
Jeg har prøvet når han sov, så smutter han. Har prøvet at holde ham fast, så stritter han meget imod så det bliver umuligt. Har prøvet at give ham godbidder imens, men jeg må bare ikke!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klipning af negle-HJÆLP
  • #1   26. jul 2007 Den kender jeg godt. Mit bud er at den ikke kan lide at blive fastholdt. Har det samme problem med min langhårede. Han er altid blevet grumet, fra helt lille og ny hvor han er 1 år, og han skal om på rygge at ligge for at blive redt igennem på maven, er han sååå sur. Men det skal jo gøres.
    Så hvis nogen har gode råd er jeg også med på en lytter.

• #2   26. jul 2007 Har fået ham fra Inges Kattehjem så har desværre ikke haft mulgihed for at lære ham det fra killing af.

Han har ikke ondt, for jeg kan ligge og pille ved dem konstant uden han siger noget, men så snart han ser tangen så vil han ikke have jeg rører der.

Synes heller ikke om at holde ham fast!

Ved ikke hvad jeg skal gøre...

• #3   26. jul 2007 Få det gjort hos dyrlægen når du er dernede.... Min pige mis vil heller ikke under nogen omstændigheder have man holder hendes ben fast....

Så vi for gjort det ved dyrlægen...

Naja

• #4   27. jul 2007 hmm et håndklæde rundt om katten og så eller s bare en klo ad gangen! sørg for at give godbiddER mellem hver klo og tag endelig en klo ad gangen ros så og slip katten løs, senere på dagen tar du så en klo eller to mere og på den måde oparbejde flere og flere negle - på et tidspunkt efter laaaang tid kan du klippe negle på den uden håndklæde..

Kommentér på:
Klipning af negle-HJÆLP

Annonce