{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
772 visninger | Oprettet:

Tisser i mit tøj? {{forumTopicSubject}}

Ja... Kaos har gjort det 2 gange nu.... Hver gang lige efter jeg er kommet hjem og har smidt tøjet på gulvet (Ih hvor kan jeg være et rodehovede :p)

Jeg forstår det virkelig ikke - Hvorfor gøre hun dog det? Der er gået lang tid imellem de to gange... Nok ca. 2 mdr. siden at hun gjorde det sidst... Forstår det ikke. Vi har 2 bakker, så de har en hver og de er altid rene....

Hvad kan grunden være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisser i mit tøj?
  • #1   30. jul 2007 Jeg mener det kan være i protest.. måske er hun utilfreds med at du har været væk?

• #2   30. jul 2007 Jeg forstår det virkelig ikke... Har ikke været væk ret længe... Ikke hele dagen eller noget...

Det virker bare underligt, for hun fejler jo ikke noget.. Hun går fint i bakken og det hele... Har kun oplevet de 2 gange med de mdr. imellem... Virker underligt!

• #3   30. jul 2007 Og du har ikke haft en anden parfume eller noget på, eller har været samme sted begge gange? Nogle katte kan bare ikke lide bestemte dufte, og så tisser de på det...

• #4   30. jul 2007 Nej - Bruger altid den samme - Har jeg nemlig tænkt på... Tror ikke hun kunne lide min den gamle, for da jeg skiftede til den ville hun aldrig op til mig... Kun når jeg lige havde været i bad.

• #5   31. jul 2007 Er hun steriliseret?? Ellers kan det hjælpe lidt på det ;-))

Nogle hunkatte tisser når de er i løbetid smiley

• #6   31. jul 2007 Nej... Det er hun ikke - Vi venter på at Chili (Vores killing) bliver lidt større, så de kan blive "ordnet" på samme tid smiley

Og hun er ikke i løbetid... Virker bare underligt...

• #7   31. jul 2007 Hun kan godt være i løbetid uden I kan høre det. Nogle få katte jamrer ikke så meget som andre, og nogle markerer kun deres løbetid med at urinmarkere..

Var lige inde og se lidt på killingen, og den ser ud til at være stor nok til at blive steriliseret nu ;-))
    Jeg ville få dem fikset nu her, så slipper du sikkert også for tisseriet smiley
    Du kan evt. lige bede dyrlægen om at se på kattens urin, for den kan også have en urinvejsinfektion, men jeg tror mest på at det er en markering...

Kommentér på:
Tisser i mit tøj?

Annonce