{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

kender i det *S* - kattene hører alt. {{forumTopicSubject}}

kender i det man lister ud i køkkenet for at stille og roligt at lave sig noget tun salat ............ man lister dåseåbner ud af skuffen og er meget stille ...... man åbner ikke køleskabet ....... drejer 2 gange på dåseåbneren og hvad sker der ?????? ...............ALLE katten står i køkkenet og selv dem der sov under sofa står næsten på ens fødder ggggg jeg ønsker mig en lyd fri dåseåbner så jeg ikke skal ha dårlig samvittighed over at jeg ikke vil dele gggg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kender i det *S* - kattene hører alt.
  • #1   30. jul 2007 Hehe, kender det alt for godt smiley Utroligt som de kan høre dåseåbneren, og nogle bestemte skåle i skabet, men når man arrigt råber neeeej af dem, så står de som om de er døve smiley hehe...

  • #2   30. jul 2007 camilla ja nemlig griner ...........

  • #3   31. jul 2007 Heeey Jeg er da lige nødt til at se om jeg stadig har mine katte. Det lyder bestemt som om de er hos jer lige nu *GGG*


    ................... Joooh de er her alle sammen.... *GGGG*


    Men det lyder meget bekendt. Bare det at jeg lister ud i køkkenet, så fræser de lige i røfen af mig ;-))



  • #4   31. jul 2007 Kender det udmærket godt...så står der en flok total forsultede katte og kigger meget bebrejdende på en..undrer mig meget over de netop kender *guf lyden* ikke noget at sige til at man aldrig får noget lækkert fordi de banditter mener de har førsteret *GG*

  • #5   31. jul 2007 jep... griner... det kender vi alt for godt herhjemme... det er såmænd ikk kun kattene der står klar... hundene står såmænd osse og tigger tun... de eeeelsker det... når jeg så sætter mig, ja så ligger domino på mine ben og venter til jeg ligger lidt til hende på bordkanten... he he

  • #6   31. jul 2007 Ja begge mine piger står os klar ihver gang jeg bare åbner min kølskab og har os en gang prøvet at være lydløs men nej det virker skam ikk..

  • Kasper K
    Kasper K Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #8   31. jul 2007 Jeg har samme problem hvis jeg laver bacon.
    Prøvede at give dem en lille god bid da de opdagede der var aktivitet i køkkenet. Men nej, det blev spyttet ud på gulvet og så helt hen til komfuret og stå i håb om der faldt noget ned. selvom de aldrig har fået bacon, så er det vel lugten de går efter. smiley


  • #9   31. jul 2007 Emma og Strejfer bliver også helt vilde hvis vi skal have rejer smiley .

  • #11   31. jul 2007 Bare jeg TÆNKER på selv at skulle have noget at spise, er de der alle sammen i løbet af no time smiley

    Og omvendt, bare jeg TÆNKER på, at det er p-pille tid, er hunkattene pist væk, også selv om jeg lader som om, jeg bare skal hente mad frem, og sågar knitrer med guf-posen.

    Tankeoverføring? Man skulle næsten tro det!


Kommentér på:
kender i det *S* - kattene hører alt.

Annonce