Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knurhår
  • #1   31. jul 2007 Et par måneder ? Bare et bud....

• #2   31. jul 2007 De kommer igen.
    Idefi har engang svitset hans af fordi han lige skulle lugte til et sterinlys.
    Men de er kommet igen og er helt normale.

• #3   31. jul 2007 Nogen af mine killinger bed dem selv af - de tog poten op knækkede knurhårene og bed dem af.
    Lille Peekaboo havde slet ingen da han flyttede hjemmefra. Hi hi han så dum ud.....
    Men da jeg så ham her 3 mdr efter havde han de længste og flotteste knurhår.......

• #4   31. jul 2007 Dejligt at vide at de kommer igen.. mange tak for svarerne..

• Miss *
    Miss * Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 10 Svar: 171
    #5   31. jul 2007 Mine killinger er nu hvor de er 7 måneder gamle ved at have knurhår af fin længde. Men det spiller nok også ind at de er krøllede og derfor knækker nemmere af.

• #6   31. jul 2007 Mormissen bider ofte knurhårene på killingerne, for at holde styr på dem ;-))

På en udstilling så jeg en killing, der ikke havde knurhår overhovedet (eller jo 2-3 mm) Jeg havde simpelthen så ondt i maven af grin, for den så så betuttet ud (grinede selvfølgelig ikke killingen op i hovedet)
    Den var nok en lille bøllebasse, siden mormissen havde behov for at nippe dem så korte ......

Kommentér på:
Knurhår

Annonce