{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Valg af stamnavn... {{forumTopicSubject}}

Jeg går og pusler med at måske af søge mig et stamnavn, for så har jeg det hvis jeg en dag skulle blive vanvittig;-) og begi mig ud i noget opdrat og jo længre man venter jo svære er det sikkert og finde et der ikke er brugt og et der ikke lyder som noget andet..

Hvordan valgte i Jeres stam navn...??

Naja, som ikke har planer om at opdratte forløbigt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af stamnavn...
  • #1   2. aug 2007 Hej. Jeg valgte at bruge et familie navn og så det jeg synes briter er Beauty. Så det blev til Moore Beauty. Det kan også være et sted navn eller navnet på din første kat, der er ingen grænser næsten. Kun hvor mange anslag det må bestå af.

    Mvh Lis


  • #2   2. aug 2007 hej søde..

    Ja jeg havde meget svært ved at finde ud af hvad vores skulle være.. Så hver gang jeg lige hørte noget jeg synes lød fedt, skrev jeg ned.. prøvede også med vores navne, men synes ikke der var noget der klingede.. Prøvede også med guder/udenlandsk der betød noget der kunne passe, men kunne heller ikke rigtig finde noget.. Men så fandt vi på evercoon, men det ændrede vi så til evercatz, da vi ikke ville ende i den situation at hvis vi faldt for en anden race.. heh..

    Har du et du vil søge eller leder du? :o)

    Knus


  • #3   2. aug 2007 Jaaa, ved ikke om jeg har fortalt dig det før, men skriver det da her alligevel smiley

    Jeg valgte mit udfra lidt forskelligt.. Jeg havde jo fået min første kat Mischa, og tænkte, det må godt indeholde lidt af hendes navn, men alligevel ikke minde om det..

    Så tænkte jeg at det kunne også indeholde noget af mit navn, og det blev i første omgang til Camis..

    Jeg sendte følgende forslag afsted:
    1. Camis
    2. Camissen
    3. Camiss
    4. Cammissen
    5. Cammis

    Meget opfindsomt ik.. hehe..

    Men efter jeg havde sendt det af sted, så tænkte jeg, ej, jeg kan faktisk bedre lide nr. 2 end nr. 1, for det lyder bare bedre.. Heldigvis findes der så et firma der hedder Camis, så jeg fik det jeg i sidste ende helst ville have smiley

    Så mit er en sammensætning af mit og Mischa's navn smiley


  • #4   2. aug 2007 Hvor mange anslag er det det må være på lis...??

    LenA.. nej jeg har ikke noget var bare nysgerig på grundene til de valgte stamnavne... Da det jo er noget man hæfter sig for evigt fast på...

    Naja


  • #5   2. aug 2007 Ja bente det mener jeg du fortalte mig... synes det er en god ide hvis man kan få noget ordenligt ud af de bogstaver..

    Camilla.. ej hvor sjov... troede bare du havde sat dinne forbogstaver foran missen.. du ved som et ord spil...

    Naja


  • #6   2. aug 2007 Jeg har også gået og tænkt på et stamnavn det sidste halve års tid.. Og nu har jeg jo lige haft fødselsdag, så jeg har pengene til det når det pludselig dukker op..
    Så jeg følger også lige med her, så jeg kan få lidt inspiration.. smiley

    Jeg må sige at jeg synes i har været rigtig kreative til at finde stamnavnene.. smiley


  • #7   2. aug 2007 Kan ikke lige huske om det er 21 eller 23 med kattens navn. Men man kan ringe til Darak og spørge.

  • #8   2. aug 2007 Max 15 tegn i stamnavnet smiley

  • #9   2. aug 2007 Og max 35 tegn i killingens navn (inkl. stamnavnet)

  • #10   2. aug 2007 Og Naja, ja det er jo også meningen det skal ligne at det er en sammensætning mellem mit navn og ordet mis smiley Men bagtanken var at sammensætte det af mit og Mischa's navn.. hehe smiley

  • #11   2. aug 2007 Ov Jeanette det var smart...

    Naja


  • #12   2. aug 2007 Camilla... synes det er et godt et du er fundt frem til...

    Og tak for anslags spørgsmålet..

    Naja


  • #13   2. aug 2007 (link fjernet)

  • #14   2. aug 2007 Hehe Johanna... den har jeg slet ikke brug for endnu.... så langt er jeg slet ikke overhovedet kommet...

    Naja


  • #15   2. aug 2007 Brita... Ja det er jo lige det.... men hvordan valgte du dit stam navn...??

    Naja


  • #16   2. aug 2007 Flot måde at ære hendes Minde..

    hvis jeg skulle gøre det samme så ville det komme til at hedde MIVEN..... hahahahahaha

    Naja


  • #17   2. aug 2007 Winnie... jeg forstå udemærket hvad du mener.. og det er ret kreativt fundt på...

    Naja, som stadig har No Clue...


  • #18   2. aug 2007 Trolde mor... Ja den er god med dig....LOL

    Naja


  • #19   2. aug 2007 Jeg tror jeg brugte næsten to år på at finde på mit stamnavn, og rent faktisk havde jeg killinger liggende inden jeg fik det.

    Jeg har helet iden været obs på at jeg ville ha et russisk stamnavn, da min race er fra Rusland, men de forslag jeg endte i kunne enten ikke staves eller udtales af normale mennesker.

    Så en dag jeg surfede efter noget genetik faldt jeg over navnet det bare måtte være; Panthera Tigris, der er den latinske betegnelse for Tiger. Noget så åbenlydt havde jeg troet var optaget, men jeg var heldig og er utroligt glad for mit stamnavn smiley

    /Mvh Helle


  • #20   2. aug 2007 Hva' med Nadeni Cats? (Na = Naja, de = Denise, ni = Nielsen) Det ka' jo følge dig overalt og med alle racer... Og så synes jeg i øvrigt, at det klinger godt. Eller Nani Cats - det synes jeg osse lyder ok.

    Mit stamnavn Basicats opstod egentlig via en brainstorm og er jo bare en sammenskrivning af "basic" og "cats"

    :o)


  • #21   2. aug 2007 Helle.. er helt vild med dit stam navn.. det er super godt..

    Rikke.. ja jeg ved det ikke rigtigt.. tror mere jeg er ovre i det skal være noget der betyder noget.. men intet er sikkert endnu....

    er igang med at finde ud af et grønlansk ord som min mormor altid kaldte mig da jeg var lille.. men det er nok forsvært at sige.. men nu må vi se... dine ider har jeg skevet ned så når jeg sidder og skal tage en beslutning så kan jeg tage en frem og kigge...

    Dorthe... ok super... Jeg føler bare langt fra jeg ved nok om katte og og "min" race tilat være i nærheden af at begynde et opdrat..

    Naja


  • #22   2. aug 2007 Camilla... Ihhh sjovt at du også er til at finde her...

    Det var da en super måde at finde navn på...

    Naja


  • #23   2. aug 2007 anette - kefir er også youghurt *S* men derfor lyder det nu godt alligevel.
    jeg har brugt mit temmelig sjældne mellemnavn - så dk*marseen blev det til


Kommentér på:
Valg af stamnavn...

Annonce