{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Ny killing - urolig! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået Luka i går, og han er virkelig urolig løber rundt og hopper hvilket nok er normalt..

han kan ikke finde jo til at lege så han mjaver hele tiden, og han kan bestemt ikke li når jeg ikke er 100 % fokuseret på ham..

om natten sover han alene på badeværelset, fordi han ikke er vænnet til vores hund og anden kat endnu..

Hvordan kan jeg være sammen med ahm og alligevel tillade mig selv at være ja mig selv?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing - urolig!
  • #1   7. aug 2007 Det er en misforståelse at lukke ham ud på badeværelset om natten.De andre gør ham ikke noget og det hele skal gå sin stille gang uden for meget indblanding fra din side.
    Hvor gammel er han ?


  • #2   7. aug 2007 Når jeg får en ny killing hjem - er den i starten meget sammen med mig og sover absolut ikke alene. Her efter sluses den langsomt ud i flokken. Jeg får helt ondt i maven ved at læse om den lille killing som går alene på badeværelset og piver smiley
    Ang. alene kat/killing - så ville jeg personligt aldrig sælge en killing ud hvor den skal være alene...men det er jo min personlige holdning.....
    Og skulle jeg sælge en kat ud som alene kat, ville det være grundet særlige omstændigheder, fx. at katten ikke trives i flokken.
    anna


  • #3   7. aug 2007 Ja, men det er det eneste sted med kattebakke, og vi har stor hund og Joe kan IKKE li ham så det vil altså være farligt at lade stakkels Luka gå alene med dem!

    men ja kunne være han skal sove ved mig..


  • #4   7. aug 2007 Hejsa igen

    Kan du ikke tage kattebakken ind på dit værelse her i starten. Hunden og katten bliver jo nød til på et tidspunkt at kunne være sammen......desværre har jeg ikke erfarring med sammenføring af hund og kat og kan derfor ikke rådgive dig.
    anna


  • #5   7. aug 2007 Forresten, en katte bakke koster omkring 40 kr i føtex eller sådan noget, kunne også være en god ide med to i starten?
    Så risikerer du i hvert fald ikke urenligheds-problemer hvis den ene eller anden ikke vil tisse hvor den anden kat har været (her tænker jeg mest på den kat du allerede har)


  • #6   7. aug 2007 Men ja, stor opfordring til at den sover hos dig, jo før den kommer til at lugte af hjemmet/dig, jo før/bedre vil din anden kat kunne acceotere den :o)

  • #7   7. aug 2007 Hæh han lugter allerede af os smiley

    og han elsker at være på mit værelse så..

    sammenføring af hund/kat og kat, har vi prøvet før så det tager lidt tid, men jeg er sikker på at hunden og Luka vil acceptere hinanden før Joe og Luka smiley


  • #8   7. aug 2007 Vi har lige fået en 12uger gammel main coon hun idag og vi har i forvejen mailk på 8 uger. Men her er det den nye kat der er kommet direkte ind og har taget styringen. Hun ligger sig i kattebakken og vogter over den så lille malik ikke kan komme på toilettet, hun hvæser, brummer, bider og kradser ham hvis han kommer hende nærmere end en radius på 1 meter. Hun vogter også over mad og vand så han ikke kan få noget, så de må simpelthen spise og drikke hver for sig. Jeg synes det er lidt synd for malik for han var her jo først. Men den nye kat hvæser bare af det hele og er møgsur, hun hvæser også af kradsebrættet og tæppet i sofaen. Håber det snart går over.

Kommentér på:
Ny killing - urolig!

Annonce