Mad mængde {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Min kæreste og jeg har lige overtaget en alm. huskat, men vi er kommet i tvivl om hvor meget mad den egentlig skal have?
- Er det muligt at overfodre den, eller spiser den indtil den er mæt, og lader resten stå, og bare spiser senere igen?
Vi har to madskåle og en vandskål. Den ene madskål står der tørfodder i hele tiden, og så ved aftentid får den noget "snaskmad" hehe. Når vi så vågner om morgenen fjerner vi snask-skålen så der kun står tørfodder og vand om dagen - indtil aftentid.
- Er det en god idé?
Og et sidst spørgsmål..
- Må vi godt give den vores rester fra aftensmaden hvis det ikke er alt for fyldt med stegefedt etc.?
På forhånd tak, Randi og Rasmus.
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 105 Svar: 309
Det med madrester var også bar en gang i mellem, oven i dens snaskmad
Vi har købt whiskas junior fra rema. Men er det ikek godt nok når det er whiskas?
jun 2007
Hvad så med det vi kalder snaskmad, er det godt nok hvis vi køber det til 2,5 osv, i rema, eller skal det også være dyrt fra dyrehandleren etc?
(vi troede whiskas var godt fordi de gamle reklame med "katte ville vælge whiskas" osv :))
Ja, tun, fisk, kylling, men også oksekød eller hvordan?
Sovs og kartofler er der som regel ikke mere af når vi er færdige heheh
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 4 Emner: 21 Svar: 377
Jeg giver fx ca 400kr for 10kg.., men det holder altså også meget længe. Og så er jeg sikker på han får hvad han behøver
jun 2007
jun 2006
jun 2007
- Vi lader bare dyrehandleren om det, for indtil videre ved vi ikke noget om katten hehe, bare at den godt kan li' at skide
Men tak for hjælpen Louise.
Men - *** Gallaxe. Bitten på 64. dagen***- , du skal stadig lige svare hehe
jun 2006
Men RC er ihvertfald et godt mærke....
jun 2007
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Mad mængde