{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Tilfældig kat {{forumTopicSubject}}

Heej.
Mig og min familie har lige fået en lille killing indenfor.
Vi er ikke sikre på, hvor gammel den er eller noget, men den er meget tynd osv.
Men det var egentlig ikke så meget det :b

Men når man "finder" sådan en killing, hvad kan man så mere gøre for at se, om den har en ejer?
Vi har hængt en seddel op ved den lokale købmand, og kan man gøre andet end så bare at vente og håbe på, det er den rigtige ejer, der henvender sig?

Vi vil jo alle sammen meget gerne ha' at den eventuelle ejer får sin lille kat igen (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilfældig kat
  • #2   18. aug 2007 Den er i hvert fald ikke øremærket (:

    Vi har prøvet at ringe til dyrlægen for at få tjekket, men de henviser til Falck, og Falck henviser os til dyrlægen så vi sidder lidt i et dilemma og kan ikke finde ud af, om den er chipmærket.
    Men sådan lige pt. ligner det ikke én der er gammel nok til at blive chipmærket (hvis der så overhovedet er "aldersgrænse" for det?).


  • #3   18. aug 2007 Det med mærkningen får folk nok somregel gjort i forbindelse med neutraliseringen.

  • #5   18. aug 2007 Der er jo også chance for at det lille pus er blevet efterladt desværre... Hvilket det godt kunne tyde på hvis den er tynd og meget ung..
    Hvis i ingen henvendelser får på killingen og ikke selv har mulighed for at have den ville jeg sige i skulle afleverer den på et kattehjem eller internat :)..
    Håber alt løser sig med det lille pus. Det er så sørgeligt når sådan noget sker.
    Giv den lige lidt kærlighed herfra smiley


  • #6   18. aug 2007 fremlys katten på dyrenes beskyttelse, jeg mener man selv kan indtaste en fremlysning (=efterlysning af ejer).

  • #7   18. aug 2007 Mange tak for Jeres svar.
    Vi prøver lige at se, om nogen henvender sig ved sedlen i første omgang (:

    Og den skal nok få masser af kærlighed indtil vi finder ud af noget, Bettina L (:


  • #8   20. aug 2007 Hvis i ikke finder nogen der savner det lille pus, tager jeg den gerne i pleje.

Kommentér på:
Tilfældig kat

Annonce