{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Er det tilfældig eller er der en kattehader?? {{forumTopicSubject}}

Mine to katte er forsvundet sporløs - Syntes det er meget underligt, og de er forsvundet højlys dag.. Jeg har vært rundt i byen og høre andre om de har set mine katte.. Og, fandt ud af at vi er en del der lige pludselige har mistet deres katte mystiks vis.. Ialt er der 6 katte der er forsvundet i denne måned... Er dette tilfældig??
Vi går jo desværre med de frygteligsete tanker.. Om de har lidt en frygtelige skæbende til en katte hader...
Jeg snakkede med en jæger, og spurgte om det kunne være en ræv, hvor jeg fik af vide at så sulen er en ræv ikke, og ræve tager sjælden katte og så er det syge og svægget katte...
Min den ene forsvandt sporløs d 11/3, ugen før det (også en weekend) forsvandt min nabos kat. Efter min den første.. Forsvandt min genbos kat... Og d 24/3 forsvandt min den pæne kat. Sporløs højlys dag.. Ialt fra d. 1 Marts til d 29 Marts, er der forsvundet 6 katte. Er dette tilfældig?
Allrede efter jeg havde kaldt på min første kat, og den ikke kom.. Kørte vi ud langs landevej og så om den måske var kørt ned.. Men ingen kat at se, vi er kørt i alt 5 km fra deres hjem og ledt.
Skove er kigget igemmen.. INGEN katte..
Vi har en tilbage (deres mor) og hun forbliver inde kat ind til en "kattegård" er sat op. Hun er en del sur på mig, men ønsker jo ik og miste den sidste..
Da min den første forsvand tænke jeg, nå en kat der er meget normalt .. men da ikke 6 katte... Mine er øretattoveret, så var de afleveret på et internat eller dyrlæge, havde de jo nok ringet....

Hvad vil i mene?? er det en tilfædighed at 6 katte er forsvundet ? Det kun tamkattende der er væk, de vild katte, de er her endnu...

Vi er meget ked af det smiley og forventer ikke de kommer levende tilbage smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det tilfældig eller er der en kattehader??
  • #1   29. mar 2016 Kraftigt plastiklomme, og efterlysning sedler...

    profilbillede
  • #2   29. mar 2016 Det er jo svært at sige om det er en tilfældighed, eller der er en person bag som enten kører dem væk eller slår dem ihjel, men mystisk lyder det i hvert fald.
    At i holder den sidst kat inde forstår jeg sådan året godt, men jeg er bange for at det kan give bagslag, for en udekat bliver meget frustreret og kan blive aggressiv af at blive holdt inde, og det syntes jeg er meget synd.


  • #3   29. mar 2016 Vi ønsker bare ikke at miset den sidste, men vi er i gang med en katte gård.. smiley

  • #4   29. mar 2016 Jeg har boet her et år og aldrig haft "katte" problemer før nu.
    De to der er forsvundet bliver før et år her d. 18/5.


  • #5   29. mar 2016 Nej det forstår jeg godt i ikke ønsker, men i skal være forberedte på at hun måske ikke vil nøjes med en løbegård og hvad vil i så gøre??? Sådanne tiltag skal man gerne have besluttet sig for fra dag 1, jeg siger ikke at det ikke vil gå, men blot at i skal have i tankerne at måske lykkedes det ikke og så skal der jo en plan B til..

  • #6   29. mar 2016 Har du spurgt ved dyrlægen og internat?

    Jeg overvejer også at fange katte og køre dem til dyrlægen. Jeg er så træt af, at alle andre tror, at jeg synes, at det er fedt at have deres katte på besøg, og nej jeg er ikke kattehader.


  • #7   29. mar 2016 De er jo øretattoveret, og mit nummer kan finde - de er efterlyst. Men min egen dyrlæge har ikke modtaget nogle katte.
    Jeg syntes da også det er træls der kommer katte på min grund - men jeg har sagt at de måtte hellere end gerne infomrete mig om at de ikke skulle komme ved dem , jeg kan jo ik læse deres tanker - og min nabo med (haven) sagde at de syntes det var hyggeligt med lidt liv i haven.


  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #8   29. mar 2016 Hey Vi har selv lige mistet vores Oskar på samme måde... han var meget speciel pga. en kæmpe busket hale. Er bange for at du har ret... smiley Der findes desværre en del af disse katte hadere.
    Håber virkelig du får dem hjem igen.
    Kærligst Henrik


  • #9   29. mar 2016 Uha, jeg synes det lyder som værre end blot tilfældigt smiley

  • #10   29. mar 2016 Har efterlyst over alt , og endda med 1000,- i dusør... smiley

  • Henrik C
    Henrik C Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 2
    #11   29. mar 2016 Det gjore vi også, intet hjalp. Der bor en del østeuropæer i vores område og dem har jeg desværre også under mistanke. Så snart de ser en langhåret kat, ser de penge smiley Vores Oskar har været væk i snart 6 uger nu og vi må nok konstatere at den ikke kommer tilbage mere...
    Men dermed ikke sagt at dine katte ikke kommer tilbage, for det kan sagtens ske endnu.
    Kærlig kattehilsen Henrik


  • #12   29. mar 2016 Min venindes blev fundet efter 4 uger på egen pote, og hun var også semi-langhår. smiley

  • #13   29. mar 2016 Her forsvand den korthåret først og så den lang håre (de søskende) vi savner dem og frygter det væresete

  • #14   30. mar 2016 Altså, det er jo ikke umuligt at det er en kattehader, men fordi der bor udlændinge, så pas på med ikke at sætte dem i bås smiley De stjæler nok før din bil end en kat.
    Er alle katte neutraliserede? Dem der ikke er, kan være på damejagt - og det kan tage ugevis, dem der er, kan vogte territoriet - og det kan sandelig også være noget af en sag smiley
    Jeg er katteelsker, men jeg tilstår, at jeg kan godt finde på at "tvangsneutralisere", det er nu noget griseri med fritløbende fertile katte smiley
    Om alle omstændigheder kommer mine "ofre" ud igen smiley

    Jeg håber for jer alle i området, at kattene kommer hjem igen. Hvad med at gå sammen om at indrykke en annonce i lokalavisen - husstandsomdelt??? Så kommer snakken til at gå om ikke andet og så er det nok et spørgsmål om tid inden den måske-skyldige indstiller sin jagt.


Kommentér på:
Er det tilfældig eller er der en kattehader??

Annonce