{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
900 visninger | Oprettet:

maria J
maria J
Tilmeldt:
31. jul 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Øremider !! {{forumTopicSubject}}

Vi har idag hentet en skøn perserkilling på 15 uger ( i morgen)
Vi opdagede efter vi kom hjem at den var beskidt i ørene, den er lige nu isoleret på vores gæstetoilet da vi har 2 andre katte samt hunde. Vi startede egentlig med at tro det var snavs, så vi tog vores ørerens og dryppede i øret og da jeg så skulle tørre dem af Ja så var der for meget til at jeg tror det er snavs men derimod øremider, jeg har sendt en sms til min dyrlæge som jeg håber svarer mig imorgen tidlig men jeg ville alligevel bare lige høre hvad man plejer at gøre ved det ?
Eller om i har nogle gode råd ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øremider !!
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 498
    #1   23. sep 2018 Du skal have noget til at dryppe i ørerne af din dyrlæge,som slår miderne ihjel ,evt Advocate som tager mider ,orm og utøj på en gang.
    har dog aldrig hørt før,at man sender sms til sin dyrlæge smiley


  • maria J
    maria J Tilmeldt:
    jul 2016

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   23. sep 2018 Super. Tak for hjælpen.
    Jo min dyrlæge kan jeg nemt sms til da vi har særaftale smiley det er én af de fordele der er ved at have mange dyr og dermed også udgifter men lige i denne weekend vidste jeg godt hun ikke var til at træffe. ??


  • #3   23. sep 2018 Hvis du lige har fået killingen, så ville jeg da kontakte opdrætteren, jeg kan ikke forestille mig, at en opdrætter ville overse den slags? Det ville ingen af dem jeg kender og har handlet med!
    Men hvis den er uden tavle og mor har haft adgang til det fri, så kan det da godt være det er mider?
    Jeg har så haft en kat som igen og igen blev testet for mider, der var aldrig nogen, det var altid kun det ene øre det var galt med.


  • #4   23. sep 2018 har haft mere flere som har haft øremider. og de har fået en kur hos dyrlægen, og så har det været det.
    har aldrig været problemer med at de andre har fået det.
    fik at vide en gang fra min dyrlæge at det stort set var de fleste killinger som har det, når de går ude


Kommentér på:
Øremider !!

Annonce