818 visninger
|
Oprettet:
Begyndt at kradse kløer væggen:-( {{forumTopicSubject}}
Hjælp, hvad gør jeg? Min store killing er begyndt at kradse kløer på en væg i min helt ny istandsatte lejlighed:-( Han har været inde nogle dage, da han skal vende sig til sit nye hjem, men han har adgang til kradsetræ, som han i øvrigt bruger samme tid. Hvad kan jeg gøre? Jeg vil nødig have ødelagt mere...
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Jeg fik sat savsmuldstapet op i min nye.. Der hvor jeg boede før havde jeg væv.. Og alle der har været i min lejlighed kan nok snakke med om at det var den dummeste beslutning jeg har taget.. Puha.. Har ikke meget tapet tilbage..
Så hvis det er en ny lejlighed, med rotex, så vil jeg siger det nok er derfor.. Det er simpelthen for indbydende.. Først kradser de i det, for at afmærke her bor de, og når de første har mærket hvor dejligt rotex er mellem kløerne, så bliver de ved..
Mit er så slemt nu, så jeg ikke gider gøre noget ved det.. Der skal omtapeseres.. De gør det ikke når jeg er hjemme.. Men du kan f.eks. komme sølvpapir på væggene.. bare indtil han har lært det.. Eller citron.. Noget han ikke kan lide lugten af, eller følelsen mellem kløerne af..
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 21
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Og det er det jeg også har, og samtlige af mine vægge med det på er total smadret.. Ingen er i tvivl om at jeg har kat i hvert fald.. hehe
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Men hvis han først har fået smag for selve fornemmelsen af savssmuldtapet under neglene, så ved jeg ikke lige... Måske kunne du de steder han er mest efter (det skulle vel aldrig være tæt på døråbninger?), ligeså godt sætte et vægkradsebræt op og så håbe han begrænser sig til det.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 17 Svar: 21
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hvis det kun er der, så ville jeg selv lade det være ved det. Men hvis du sætter et vægkradsebræt op der, så ser det måske lidt mere ordentligt ud. (Men det kan da godt være, at han så udvider kradsestedet lidt...)
Hvis han begynder andre steder så spray straks disse steder med Feliway, så er der da chance for, at det kan stoppes i opløbet.
Begyndt at kradse kløer væggen:-(