770 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Er rigtig stolt af bassemand Er rigtig stolt af bassemand

jeg har jo endelig 13 katte, når vi regner vores udekat med
Bassemand er vel omkring 14-15 år - måske mere. har gået her i rigtig mange år. Også i de 4 år vi har boet her.
i starten var han meget sky. men efterhånden tøede han op overfor mig. Og nu også min far

men da vi havde problemer med ræven sidste vinter, hvor den var efter Bassemand, så syntes jeg at vi skulle gøre noget mere for katten i år.

så nu bor Bassemand inde om natten. han har fået en god seng med ud i værkstedet. Og han hygger sig.
har hestene stående inde ved siden af, og de afgiver jo en del varme, så værkstedet er varmet lidt op. der bliver aldrig frost derinde.
han er dog bange for hestene, så der går han ikke ind

men han har fået kattebakke. Og han har også brugt den.
han kommer ind når vi har spist til aften, og så bliver han lukket ud ved 8 tiden om morgen. han går godt nok ud men kommer da også ind igen. så han får morgenmaden på sengen.

det er 4. nat at han kommer sover inde.
helt uden problemer. kommer selv når han skal ind. faktisk lige så snart at han hører madskålen

så jo jeg er stolt af ham. tænk en fetil hankat som aldrig har haft et rigtig hjem, bare siger pænt ja tak til at komme indendørs om natten smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er rigtig stolt af bassemand
  • #1   6. okt 2018 smiley

• #2   6. okt 2018 Ja det er så mere end jeg kan sige om "min" luksus-terrassekat smiley
    Han vil gerne ind, vælte al legetøj ud på gulvet, "tømme" fontænen men så er det altså også nok med de lukkede døre!!!! Han har dog taget sit vinterhi i brug smiley smiley
    Ham her er dog kastreret, testet og vaccineret, jeg gider ikke en kat der strinter eller for en sags skyld er ramt af FIV eller FeLV

• #3   7. okt 2018 jeg ville nu også helst have Bassemand neu. men dyrlægen syntes at det vil være synd at udsætte en min 14-15 gammel hankat for det.
    og kan nu endelig også godt forstå dyrlægen. for han er totalt skrækslagen for fremmende mennesker. det er kun mig og min far som faktisk kan komme til ham. min mor er han bange for.

så han får lov til at være fetil.
    han får så ikke lov til at komme indenfor. har ingen kontakt med mine indekatte. madskåle ryder direkte i opvaskemaskinen. så er lidt hys

men af en så gammel kat at være, så er han faktisk en flot kat. i fin foderstand. ja han har et blomkålsører. men ellers ser han flot ud

• #4   7. okt 2018 Lidt tryghed til de gamle udekatte er dejligt smiley

• #5   8. okt 2018 han nyder bare at putte i sit teddytæppe

Kommentér på:
Er rigtig stolt af bassemand

Annonce