Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Lopper
  • #1   2. sep 2007 Nej, har kun købt det der man propper i nakken ..
    men kunne være det vil være en god ide, at få det gjordt oss, men så jeg jo nød til at købe en masse, for at få dem helt væk..

• #2   2. sep 2007 hvis du har et stort problem med at komme af med den og har prøvet den til nakken nogle gange så kontakt dyrlægen eller som jeg gjor dog med min hund at tage en tur med loppe shampoo for det var det der gjor jeg fik buk med mine til sidst men self med en efterbehandling af den til nakken..

• #3   2. sep 2007 Ja det er Frontline, jeg brugte..
    Men det har ik hjulpet, nu har tre katte det, .. det er simpelthen svært at få dem væk nu, det er rimelig irriterndene

Min datters to katte, har nemlig os fået lopper nu,

• #4   2. sep 2007 Jeg har også haft loppe problemet i år , blev rådet af min dyrlæge til at bruge frontline combo vet og så spraye huset med trinol 810 , begge dele kan købes hos matas . Trinol 810 er et insektmiddel .

• #5   2. sep 2007 Okay, syntes godt nok det mærkelig, hvorfor sælger de så sådan noget, smiley . syntes det lidt sygt.. men ja,

Heidi, hvad gav du for alt det? ..

• #6   2. sep 2007 Okay, men kunne være dejligt, hvis vi snart kunne få bund på dem, .. Hehe
    fordi det er da synd for kattene, men fik lige min kæreste til at hente noget loppe shampoo, til vi kan købe et eller andet, ellers må vi dryppe dem i nakken, med det sidste vi har, vi har tre tilbage, kan være det vil hjælpe,

et bad, og så det i nakken? ..

• #7   2. sep 2007 os lige en anden ting, syntes det mærkelig vi har fået lopper, fordi de alle er inde katte..

• #8   2. sep 2007 Puha,
    ja kan ske, det bare rigtig mærkeligt.

• #9   2. sep 2007 efter badet for de må ikk komme i bad en x antal dage efter behandlingen.. men muligheden er der og så sørg for at vaske lagner og sådan noget de steder hvor de ligger..

• #10   2. sep 2007 Okay, men der står at man ikke må bade dem, men vi har købt sådan en spary, hvor man skal spray hele katten, og ikk kun i nakken, så må vi håbe det hjælper,

• #11   2. sep 2007 men snak med dyrlægen og evt. de loppe piller samt avandte kuren

• #12   2. sep 2007 Trinol 810 brugte jeg også i boligen og det er virkelig effektiv. det er langtids virkende 7 - 8 uger og det er helt uskadelig for kattene. Til alle glatte fladere kan det anbefales at væde et stykke køkkenrulle og smørre det på. samtidig kommer du også fluer og alverdens andre insekkter til livs.

• #13   2. sep 2007 Jeg synes det lyder halvfarligt at spraye hele katten med loppegift. De kan jo ikke undgå at slikke det i sig.

• #14   2. sep 2007 tinka - hvem har snakket om katten det er en spray man bruger til selve lejeligheden og de steder katten evt. ligger sig..

• #15   2. sep 2007 angelce: Janne Ss seneste indlæg:
    *Okay, men der står at man ikke må bade dem, men vi har købt sådan en spary, hvor man skal spray hele katten, og ikk kun i nakken, så må vi håbe det hjælper,*

• #16   2. sep 2007 Nu ve djeg ikke hvor længe i har boet hvor i bor, men hvis den tidligere ejer af boligen har haft kat med lopper, kan æggene ligge i dvale i op til et år, og først klækkes når forholdene igen er til det.

Ang. hvorfor de sælger Frontline "når det ikke virker", så er det fordi at det altså virker :o) Men som med alt andet, er det forskelligt hvor godt katten optager det og hvor godt loppen reagerer på det.

Vi har aldrig haft lopper, men vores sidst tilkommende hade lopper, og derfor fik alle en tur med Frontline Combo, og det slog dem ihjel. Plus det også hæmmer udviklingen af nymfer/larver/æg, så det er jo dejligt ikke at skulle bekymre sig om dem også.

Kommentér på:
Hjælp Lopper

Annonce