{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

Næsten tandløs {{forumTopicSubject}}

Det er nu 14 dage siden, at Berte havde sin store operation. Jeg følte mig som en led kælling da jeg afleverede hende, for jeg var sørme i tvivl om jeg gjorde det rigtige. Samtidig syntes jeg, at det var voldsomt synd for hende.

Hentede hende sidst på eftermiddagen og regnede med at få et skvat af en kat hjem. Hun var klart nok påvirket af narkosen, men havde det fint nok. Den første aften fik hun morfin og de 5 næste dage Loxicom om morgenen og antibiotika i 7. Det blev kun til 4 1/2 dag, da hun pludselig ikke ville have det i det snaks jeg havde brugt.

Efter en uge fik hun fat i noget tørkost, da vådmenuen ikke lige passede damen. Så fra den dag, satte jeg hendes tørkost ned igen, og lod hende selv styre det.

Hvis jeg på anden dagen ikke havde set hun ikke havde kindtænder mere, ville jeg tro at de stadig var der. Hun har været total upåvirket af det, og spiste fint fra dag 1.

Nu håber jeg at hun får ro i den mund, så de 4 hjørnetænder kan blive siddende.

Dag 10 var vi hos dyrlægen, der var ret målløs over, at hun havde det så godt og var sig selv så hurtigt. ????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næsten tandløs
  • #1   20. okt 2018 Som barn havde jeg en kat der spiste killingetørkost med stor fornøjelse hun var HELT tandløs smiley Katte har et fantastisk overlevelsesinstinkt smiley

  • #2   20. okt 2018 min sille har hellere ikke mange tænder tilbage nu. hun fik dem dog fjernet på en gang
    allerede dagen efter spiste hun tørkost. nu er det vel 2 år siden og har intet mærket til det.
    jo der er nogle godbidder som hun ikke kan tygge. men ellers alt andet ryger ned.

    katte er gode til at overleve smiley


  • #3   20. okt 2018 Mine fungere også godt helt uden tænder, og det er gået hurtigt hver gang, mine har spist tørkost fra start hver gang, men har så fået så meget vådt, at det var deres eget valg, at spise tørt.
    Det var kun da hjørnetænderne røg, at Røde lod sig mærke med, at noget var anderledes, og det tog noget tid før alt var som før.
    Men selv idag har han sværere ved livet som tandløs end Mitti, men nu er de så lige igen, den bette udnyttede, at han kunne nappe uden Røde kunne give igen,,, men Røde har absolut svære ved at samle mad op fra gulvet, og spiser langsommere end Mitti, det står så i kontrast til, at Røde er overvægtig, det er Mitti absolut ikke smiley
    Skønt at din også hurtigt kom igennem det hele og trives smiley


Kommentér på:
Næsten tandløs

Annonce