Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Perfect fit
  • #1   4. sep 2007 Alligvel forhandler dyrlægen det da

• #5   4. sep 2007 det er et produkt man kan købe i bilka og jeg har købt det en enkelt gang og mine katte synes det var ok, men tilgengæld synes jeg at det er hammer dyrt, der er jo ikke noget i de små poser. jeg tror faktisk helt erligt at rc er billigere.

• #6   4. sep 2007 tja har regnet lidt på det..

ud fra kg pris og anbefalet dosis ud fra kattens vægt - ja så er Hills og RC ikke bare bedre i kvalitet (foderanalyse) men også VÆSENTLIGT billigere!!!

eneste måde at det blir ligeså dyrt er at indkøbe alt sit foder fra Hills eller RC hos dyrlægen i 2 kg's poser (dyrlægen er som hovedregel lidt dyrere - brugte priser fra egen dyrlæge)
    Og alligevel er RC faktisk liidt billigere end Specific!

Ikke jeg hverken vil fodre med Specific eller RC! (er aaalt for pivet med magnesium, phosphor, protein indhold!!! - forebygger frem for helbreder!)
    Og synes RC er useriøs!!
    Vil dog mene at RC er VÆSENTLIGT BEDRE!!! end Specific - og kan sagtens gå som fuldfoder til katten, jeg vælger bare at betale 7 kr. mere pg kr. og køber noget med nogle pænere tal!

Specific er dog god nok som snack, men ikke som fuldfoder!

• #7   4. sep 2007 Pia - Hvad vælger du så at fodre med? :o) af mærke når nu ikke f.eks. specifik og Rc er godt nok?
    Og den sammenligning du først kommer med, hvilket mærke sammenligner du med Hill's og RC der? :o) Perfect fit, eller?

• #8   5. sep 2007 lis D: Jo, undskyld smiley Jeg tror på dig, det skulle bare lige gå lidt stærkt og jeg skulle ud af døren. Jeg beklager, hvis det kom ud forkert smiley Det er da logisk, at hovedingedisen skal være kød/proteiner til katte

Kommentér på:
Perfect fit

Annonce