{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
974 visninger | Oprettet:

Til Admin? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...

Nu har jeg et rimelig godt spørgesmål..
lige nu skriver jeg inde fra min venindes profil fordi jeg er blevet frosset, men hvorfor ville jeg bare lige vide..

Jeg har været med til at skrive inde i et emne hvor det handlede om.. (Min kat tisser i min seng).

Er det simpelthen GRUNDEN til at jeg er blevet frosset?? Jeg fatter det bare ik..
Jeg gav bare et råd som måske kunne hjælpe andre med samme problem..

Og det var jo et råd jeg har fået af dyrelægen, som os har hjulpet, så hvad er det lige problemet er??

Håber en admin kan hjælpe mig med et svar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Admin?
  • #1   4. sep 2007 Du har sikket skrevet i en marked uden at være interesseret...

• #2   4. sep 2007 Sorry det vidste jeg ik, ik så tit jeg skriver her inde..
    Men det er Tine Damgraad B.

• #3   4. sep 2007 Det er i hvert fald ikke mig.. Jeg har kun skrevet i to emne. Og det har kun været i go mening.

• #4   4. sep 2007 Jeg kan se, at du har kommenteret i en markedsannonce under siameserkatte, det må være grunden til, at du er blevet frosset jvf. det britta skriver.

• #5   4. sep 2007 Pernille H: Hmm hvad har jeg skrvet? smiler.. kan ik lige huske det.

• #6   4. sep 2007 Du har skrevet :

"hvor er de smukke... wow"

• #7   4. sep 2007 Undskyle.. Men må man ikke skrive sådan noget..? Det troede jeg.. Det er jeg rigtig ked af så.. smiley

• #8   4. sep 2007 Pyt med det smiley
    der er rigtig mange der gør det.. der går nogle dage og så kan du bruge din profil igen..:)

• #9   4. sep 2007 Jamen det er bare alligevel bare rigtig træls, især når man ik ved grunden.. Men jeg må indrømme at jeg slet ik havde tænkt over det.. Og endnu mere surt når jeg bruger min profil rigtig meget derinde..

• #10   4. sep 2007 Jeg er da faktisk glad for lige at læse det indlæg, jeg troede da godt at man måtte kommenterer kattene.. Jeg vidste faktisk ikke at man ikke måtte det.. knus Puls

• #11   4. sep 2007 Nå men så er der nok mange som er blevet det klogere.. Det anede jeg slet ikke må ik måtte..

• #12   4. sep 2007 Okay så.. Men hvorfor er det så at kan ikke kan få en email om hvorfor man er blevet frosset? Jeg blev tavs da jeg så det og kunne simpelthen ikke forstå det..

• #13   4. sep 2007 Godt spørgsmål, efter min mening burde man altid få en mail hvis man bliver frosset..

• #14   4. sep 2007 Britta - Helt enig, folk burde vide det.. Jeg synes bare stadig folk burde vide hvilken overtrædelse det er de har gjort som har fået dem frosset :o)

• #15   4. sep 2007 omvendt så har man os klikket ja til at man har læst reglerne nå man tilmelder sig her inde så man behøver vel ikke ligne et kæmpe spørgsmålstegn over dette ;o)

• #16   4. sep 2007 Charlotte P

Du klikker i rubrikken om at du HAR læst reglerne INDEN du kan melde dig ind ( det gør alle ) og det står TYDELIGT i reglerne.
    Så der er ingen undskyldninger der duer :o)

• #17   4. sep 2007 Sabrina (og andre) - Nej bestemt ikke.. Men bør vide det, og der er ingen undskyldning, da man jo siger ja til at have læst reglerne :o)
    Jeg mener bare at uanset grunden til frysning burde man altid få en mail om Hvorfor :o)

• #18   4. sep 2007 eva det er jeg bestemt enig og der burde os lige være et lille link til hvad det er man har gjort forkert så ville man undgå en masse bøvl.

• #19   4. sep 2007 Britta - Det er rart at høre.. Jeg har også selv altid fået en forklaring på hvorfor den og den tråd er blevet slettet eller ændret. :o) Lød bare ikke på brugeren her til at vedkommende havde fået det eller havde nogen ide om hvorfor hun var frosset :o)

Charlotte P - Haha, din sleskemås

Sabrina - Ja, men de fleste ved de da godt hvis man bare skriver en mail til dem, tror du ikke? :o)

• #20   4. sep 2007 Charlotte P

Jamen er vi ikke på god fod ? Bare kig på mit profilbillede - 2 rigtigt gode fødder.
    Desuden er kattefødder osse noget jeg går op i.....
    *ss*

Desuden håber jeg da ikke mit indlæg lyder surt ? For det var kun oplysende ment. Men netop spørgsmålet om hvorfor må jeg ikke skrive sød kat ol. inder marked, er et der tit er oppe og vende.
    Og det er jo heller ikke katastrofalt at gøre, men nogen annoncer havde 7 og flere bemærkninger om sød kat - bare jeg havde råd - sød men jeg må ikke få flere osv.
    Så det er nok derfor der tyes til hurtig frysning.

Lad os alle sende lidt varm cacao til folkene i fryseren.

• #21   5. sep 2007 Ja jeg havde nu også læst reglerne men slet ikke bidt mærke i den, så det havde jeg altså glemt. men regler er regler og de skal naturligvis respekteres, helt sikkert, men det kunne altså også godt ha' været mig da jeg altså syntes at der er så mange søde misser, lige præcis der, men igen regler er regler og nu tror jeg faktisk godt, at jeg kan huske lige den regel, he he..
    misser hilsner til alle også os "dumme", he he..

• #22   5. sep 2007 Hejsa igen.. Undskyld at jeg først svare nu.. Men det er en fair nok ting at blev frosset pga det, meen synes nu nok alligevel at man kunne få en lille advarsel først om sin fejl, og især når den ik er størrer... Har det læst det der er meget værre og som ikke er blevet frosset... Men skidt pyt med det,sådan er det nu engang.. Håber mange af os andre som ikke vidste det er blevet det MEGET klogere.. Knus

Kommentér på:
Til Admin?

Annonce