{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bengal blanding ikke tillandt??
  • #1   8. sep 2007 håber jeg det er... for forstår dælme ikke hvad der skulle være galt med at blande begaler.. når det ikke er et problem med andre racer...

• #2   8. sep 2007 ja, vores trixie skulle efter sigende osse være en blanding af en bengaler og noget andet og har nemlig osse fået at vide at det er ulovligt at lave blandinger af bengaler, det var så osse derfor trixie blev indleveret fordi hun skulle aflives, men det mente de så ikke på dyrehospitalet og afleverede hende så videre til det kattehjem hvor vi købte hende og det er vi så utrolig glade for

• #3   8. sep 2007 afleverede du den selv for at få den aflivet???

• #4   8. sep 2007 nej nej nej, ku da aldrig falde mig ind, vi hentede trixie på et kattehjem som havde fået hende indleveret fra det dyrehospital de samarbejder med. har så siden hørt rygter om at netop i det område hvor vi hentede trixie fra at der havde været eksperimenteret med at blande bengalere med andre racer og det var blevet opdaget og derfor skulle killingerne aflives, sådan noget forbandet pjat

• #5   8. sep 2007 Hvis man er reg. opdrætter er det vel overhovedet ikke tilladt at avle killinger uden stamtavle. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
    Så det gælder vel både for bengaler, MCO og alle de andre. Hvis man ikke er reg. opdr. må man vel gøre hvad man vil?

• #6   8. sep 2007 okay.. blev bare lidt chokeret da jeg fik det afvide...

• #7   8. sep 2007 Som jeg læser det, kan den bare ikke blive registreret i Felis Danica.

• #8   8. sep 2007 Det gælder bare for Felis Danicas medlemmer... Det er ikke en decideret lov, så nyd du bare din skønne kat ;o)

Som KAren skriver, kan der være en årsag til det, ex mht kattens helbred, men det kan jo undersøges...

• #9   8. sep 2007 ja trixies helbred fejler absolut intet, at hun så tit og ofte opfører sig som om hun har en større vævefejl i kysen er en helt anden snak*LOL*

• #10   8. sep 2007 Vibeke, i mine ører, lyder det tilfælde du snakker om, som noget der er yderst sjældent. Og jeg synes bestemt ikke du kan sige det generelt om alle bengalere. Jeg har da set mange racer, der har udvist agressiv opførsel overfor andre katte. Dem ville jeg da aldrig drømme om at skære over en kam.

• #11   8. sep 2007 Vrøvl og vrøvl.

En bengaler generelt har ikke dårligere temperament end så mange andre katte.

Jeg ville til enhver tid tage en bengal ind, ville ikke engang tøve med det.

Lis, hvad mener du med konsekvenser? Jeg er ikke helt med.

Kommentér på:
bengal blanding ikke tillandt??

Annonce