{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

katte, december og jul {{forumTopicSubject}}

giver I jeres katte julegaver ? adventsgaver?

jeg giver både julegaver og så får de adventsgaver. de har egen sok hængende, og så får de en gave - til fælles - hver søndag
det kan være godbidder eller legetøj.

de har i mange år fået julegaver. oftes er det noget med baldrian. det er nemlig sjovt at se kattene forsøge at finde den gode pakke, iblandt alle de andre pakker..
og så får de somregle en stor ting ved siden af- hvis de mangler

hvordan gør I?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte, december og jul
  • #1   14. nov 2018 Nix smiley jeg holder ikke en gang fødselsdag for dem smiley
    Måske er det fordi jeg både har børn og børnebørn som fylder meget, så mine katte må nøjes med god mad hver dag, haven og mit selskab.


  • #2   14. nov 2018 jeg gør det normalt hellere ikke med fødselsdagene. jo kun for Kalle men det er nu mere fordi kalle er født hos naboen ,så det giver en god grund til at spise kage smiley

    men de får julegaver. og faktisk giver jeg altid andre folks katte en lille julegave. både til min lillebrors og min naboes katte. bare en lille ting smiley


  • #3   14. nov 2018 Jeg holder ikke noget specielt for dem, jeg køber det jeg har lyst til hele året til dem XD Det synes jeg er nemmest for mig smiley

  • #4   14. nov 2018 Anja kattene er vist også dine børn, så vidt jeg husker smiley det giver dem jo en lidt anden status smiley

  • #6   20. nov 2018 Mine to katte plejer og få gaver på deres fødselsdag:)

    De får da os julegaver og de ligger også under træet lige som os andre;)


  • #7   21. nov 2018 Mine har en julekalender fra Cosma, det har vi meget sjov ud af i december.
    De får skam også en julegave, men eftersom de alligevel ikke fatter det, så er det som regel bare noget "lækkert" i madskålen smiley


  • #8   21. nov 2018 kan dine godt finde ud af at julekalenderen?
    mine fatter det simpelhen ikke. derfor er jeg startet med adventsgaver i stedet for. eller retter det var fordi jeg havde en sok hængende i maxi, og her fik de jo gaver hver søndag. så det var jo nemt at foresætte

    julegaver, her får de altid nye baldrianpuder. normalt købte jeg dem fra kv - ny min ven katten, hos min dyrlæge. men nu er jeg gået over til at købe dem hos zooplus. de lugter ikke så slemt som dem fra dyrlægen


  • Hans S
    Hans S Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   21. nov 2018 Min kat får ikke gaver men den giver gaver, har min kone indført og det er der ingen grund til at ændre da det også kommer mig tilgode

  • #10   21. nov 2018 mine katte handler også smiley
    de er hammer gode til at finde sjovt gode ting smiley


  • #11   22. nov 2018 Julekalenderen?
    Jo Anja. De ved udmærket hvor den står og jeg skal bare tage den frem og spørge om vi skal åbne julekalender smiley

    Vi holder også lidt sjovt med, at Elvis stjæler dankortet hvert år til jul smiley


  • Hans S
    Hans S Tilmeldt:
    okt 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #12   22. nov 2018 Dejligt at læse om emnet, så finder man ud af man ikke er alene om at forkæle sin kat(te)

Kommentér på:
katte, december og jul

Annonce