{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Katte magnet... {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer ved så tog jeg 2 katte til mig i slutningen af sidste år som var blevet efterladt hos min dyrlæge, så nu har jeg 4 herlige katte, men nu er der en kat som har valgt at flytte ind i vores garage og som MEGET stædigt prøver på at komme indenfor i huset, hvilket har stået på i en måned, og hvis det ikke lige var fordi jeg har fået en dejlig lille søn d. 19 december sidste år som desværre har fået kolik, så tror jeg næsten at jeg ville lukke den ind, men jeg har rigeligt at se til med lille manden der har de mest hjerteskærende skrigeture, ikke så meget søvn til undertegnet, en bonus datter, en mand og 4 katte som også gerne skulle have lidt omsorg, så valgte jeg i dag at ringe til kattens værn som fortalte mig at fordi den ser sund og rask ud, så kan de ikke gøre noget som helst, så i teorien har jeg fået mig en kat mere, hvilket egentlig tisser lidt på min sukkermad når vi har været ude i nabolaget og efterlyse ejermanden.

Så gode råd er dyre, og hvad i alverden gør jeg? Jeg er ikke interesseret i at lukke endnu en kat ind i mit hjem, og er ved at være pænt træt af at den står og mijaver udenfor havedøren og ind imellem vækker min søn, og når jeg lukker mine egne katte ind og ud af huset, så smutter den ind imellem med ind, også kan jeg bruge krudt på at jagte det stakkels kræ for at få den ud igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte magnet...
  • #1   25. jan 2016 Har du haft den til dyrlægen for og tjekke for chip?

  • #2   25. jan 2016 Er det muligt at se om den er øremærket?
    Det lyder jo til at være en tam kat, er den fixet?


  • #4   25. jan 2016 Nej jeg har ikke lige været hos Dr. Dyr da det at komme ud af huset pt er et større projekt på grund af kolikken, og for at være ærlig så har jeg pt heller ikke meget lyst til at gå ud i tilfælde af at en af min søns ture starter..

    Men hvad skal jeg gøre ved den her kat?


  • #5   25. jan 2016 hvor i storkbh bor du? min datter havde kolik og jeg har nogle tricks smiley
    bla zone terapi...


  • #6   25. jan 2016 Kolik kan komme af laktoseintolerence..

    Ville sætte sedler op med oplysninger om katten...


  • #7   25. jan 2016 Vi er faktisk flyttet til Haslev, har bare ikke fået det rettet..

    Vi er pt. i gang med kiropraktor, og syntes at det virker lidt hekse doktor agtigt og som ren forretning for ham her. Fik at vide af sundhedsplejersken at hvis der var noget med fx nakken så ville det kunne være løst på 3 gange, han fandt lidt med nakken, ikke noget alarmerende eller lignende, men vil have at vi kommer to gange om ugen i guderne må vide hvor lang tid, og det koster 500kroner pr. gang.. Og syntes ikke at det har nogen effekt.

    Alle de tricks du har tager jeg gerne i mod, ville tilbede flagstangen hvis nogen bad mig om det griner


  • #8   25. jan 2016 Det med sedler har vi gjort i den lokale Kvivkly, og har været rundt ved naboerne..

    Vi har også skiftet mærke i tilfælde af at det var laktose intolerance eller fordi han ikke kunne komme af med sin afføring, så vi gik over til noget syrnet, derudover så bruger vi MAM´s anti kolik flasker da amningen ikke lige ville som vi gerne ville have den til..


  • #9   25. jan 2016 prøv at tjek med kommunen om de har en indfangsaftale med kv
    hvis de har så få dem til at hente katten. har selv arbejdet for kv, og når katten er tam ja så kommer den på internat.

    du kan også kontakte andre internatter, men du vil sikker skulle af med en sum penge for at indlevere. andre tager dem gratis ind.
    det vigtigste er dog at man ikke lige snakker noget om hvis man foder den, for så er det ens kat ifølge flere.

    du kan evt sætte en fremlysning i lokalavisen.


  • #10   25. jan 2016 Okay tusind tak, og vi fodre den ikke da jeg godt kender den holdning, også kunne vi jo ligeså godt lukke den ind og tage den til os.. smiley

  • #11   26. jan 2016 Faxe kommune som jeg hører ind under har ikke en aftale med nogen om at hente herreløse katte, så nu prøver vi Inges Kattehjem i Næstved, hvis jeg har ro når de har åbent her kl. 13..

Kommentér på:
Katte magnet...

Annonce