{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.848 visninger | Oprettet:

Kattelem med magnet stadig fremmed kat {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er vildt desperat! Først købte jeg mig en kattelem fra Staywell med magnet men min kats hale er lang og det gjorde at lemmen ikke lukkede og den fremmede kat kom ind.
Så har jeg købt en stor kattelem som hedder CAT MATE Electromagnetic Large Cat Flaps. Den så ud til at virke men så begyndte min kat at tisse inde igen og huset stinker! Har så haft kamera oppe og i dag tog vi den fremmede kat på fersk gerning inde i vores hus. Jeg har brugt så mange penge men uden held til at undgå DEN fremmede kat. Mis er vand til at komme ud og ind som han vil, så håber der er nogen her inde med store katte som måske har fundet den helt rigtige kattelem?
Mvh Anitta


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattelem med magnet stadig fremmed kat
  • #2   27. mar 2011 Det var da træls. Ved du hvem der ejer den fremmede kat? For så kunne det måske hjælpe at få en snak med ejeren .. måske denne kat ikke selv har kattelem, men bare bliver lukket ud, og ikke kan komme ind igen ... eller måske den ikke får mad nok (eller god nok mad) derhjemme, og derfor søger ind til dine kattes madskål....

  • #3   27. mar 2011 Jeg kan se den ikke har magnet halsbånd på og ved at ejerens carport stå på klem så den har et sted at være. Den er meget agresiv når den prøver at komme ind af kattelemmen og den prøver flere gange hver dag.
    Min kat er kun øremærket. Chip kattelemme lukker ikke med det samme min kat kommer ind? Hvis han bliver jagtet kan den fremmede så ikke nå at komme ind?
    Mvh Anitta


  • #5   27. mar 2011 tag godt imod den nye kat med en støvsuger

  • #6   27. mar 2011 tror du det vil hjælpe med chip? Problemt er at kattelemmen ikke lukkes ordentligt, da min kat har en lang hale, så den ikke lukkes ordentlig i.

  • #7   27. mar 2011 Katteen har bidt mig en gang i sommers, hvor jeg tog fat i den inde i vores hus, så det endte med en stivkrampe hos lægen. Han er meget stædig og vil bare ind. Det er så synd for min kat, at han ikke kan føle sig tryg i "sit" eget hus.

  • #8   27. mar 2011 ved du hvem der eger den anden kat?

  • #9   27. mar 2011 Ja jeg ved godt hvor den bor.

  • #11   28. mar 2011 Kan det være jeres foder der lokker... Synes du skulle prøve at få en snak med ejeren, og fortælle om problemet (og evt. have en lille prøvepose med af jeres foder til ham). Det er da et forsøg værd. Og så nævne at en kattelem ville være en ide - det lader til at han åbenbart ikke er så tilfreds med garagen.

    Jeg ville virkelig hade at smide vand på en kat, men i dette tilfælde, hvor ens egen kat bliver stresset og utryg, ville jeg - hvis snak med ejer ikke virker - forsøge at skræmme den fremmede kat væk med både vand og råb og larm og fagter. Ens egne katte skal da kunne være trygge i eget hus!


Kommentér på:
Kattelem med magnet stadig fremmed kat

Annonce