Kattelem med magnet stadig fremmed kat Kattelem med magnet stadig fremmed kat
Hej.
Jeg er vildt desperat! Først købte jeg mig en kattelem fra Staywell med magnet men min kats hale er lang og det gjorde at lemmen ikke lukkede og den fremmede kat kom ind.
Så har jeg købt en stor kattelem som hedder CAT MATE Electromagnetic Large Cat Flaps. Den så ud til at virke men så begyndte min kat at tisse inde igen og huset stinker! Har så haft kamera oppe og i dag tog vi den fremmede kat på fersk gerning inde i vores hus. Jeg har brugt så mange penge men uden held til at undgå DEN fremmede kat. Mis er vand til at komme ud og ind som han vil, så håber der er nogen her inde med store katte som måske har fundet den helt rigtige kattelem?
Mvh Anitta
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 5
Min kat er kun øremærket. Chip kattelemme lukker ikke med det samme min kat kommer ind? Hvis han bliver jagtet kan den fremmede så ikke nå at komme ind?
Mvh Anitta
nov 2008
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 26 Svar: 154
mar 2010
mar 2010
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 4
mar 2010
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg ville virkelig hade at smide vand på en kat, men i dette tilfælde, hvor ens egen kat bliver stresset og utryg, ville jeg - hvis snak med ejer ikke virker - forsøge at skræmme den fremmede kat væk med både vand og råb og larm og fagter. Ens egne katte skal da kunne være trygge i eget hus!
Kattelem med magnet stadig fremmed kat