{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Kirsten B
Kirsten B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Min kat "flytter" pga. af en tilløber. {{forumTopicSubject}}

Jeg må ha lidt hjælp...
Jeg har en skøn kat på 10 år, han er noget af det dejligste stille rolig og meget kærlig.
Han har altid holdt sig til huset, været ude et par timer og så ind og hygge.
Men men men nu er der kommet en tilløber kat til, det er også en han ( begge er kastereret ) og min kat er ikke så vild med den nye, så han bliver ude.
Jeg har prøvet at komme af med den nye, jeg har efterlyst ejeren, men ingen melder sig og jo længere den er her ja jo mere kommer jeg jo til at holde af den.
Men min kat er nu mere eller mindre flytte over til naboen hvad jeg syntes er møg ireterende, kan jeg komme til det så tager jeg ham med ind, men han miaver hele tiden og vil bare ud.
Når de to mødes hvæser min af den nye, jeg kan slet ikke kende ham troede da ikke han ville blive så sur over at han var her.
Han har nu ikke været inde nu i flere dage, ser jeg ham skynder han sig at løbe.
Men meget mærkeligt, for naboen har 3 katte og dem kan han fint med, og de to af dem er også hanner.
Jeg må simpelthen ha noget hjælp til at få min kat hjem igen, hvad gør jeg ??? og hvordan får jeg disse to katte ført sammen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat "flytter" pga. af en tilløber.
  • #1   18. sep 2007 jeg tror deværre ikke du bare lige sådan kan fører dem sammen, din er jo en ældre herre. jeg ville nok finde et andet hjem til den nye. hvis der ikke er nogen der melder sig som ejer.

• Kirsten B
    Kirsten B Tilmeldt:
    dec 2006

#2   18. sep 2007 Men hvorfor kan han så med naboens 3 katte.....

• #3   18. sep 2007 ja det ved jeg ikke. måske du bare skal give dem tid, måske tage dem begge med indenfor i et stykke tid

• #4   18. sep 2007 Kirsten - Fordi de har vænnet sig til hinanden i mange år og har hvert deres territorie, og ikke skal dele?
    Måske :o)

• #5   18. sep 2007 Jeg har fornylig sat næsten 2 årige Rottweiler sammen med 13 årige Kisser (Rottweiler er kastrat) og ud over lidt knurren og hvæsen gik det faktisk udemærket, Kisser er ellers ikke en kat der normalt velkommer nye dyr uden de lige får en klo i hovedet, men det slap Rottweiler for..

De er stadig ikke de bedste venner, og selvom de har mulighed for at gå hen til hinanden så bor de i hver sin ende af lejligheden, så her fungere det fint

• #6   18. sep 2007 Min gammel kat Bimse midstede sin reservmor Bamse, og vi fik så en ny på ca 9 måneder og hun var Meget gal og Sur i starten, men nu er de som mor og datter, måske se tiden an, men vil da sige, prøv og finde den nye tilløber et nyt hjem.. Synes det er synd for den gammel kat..

• #7   19. sep 2007 har lidt samme problem.. her er det bare mine katte der er tilløberne smiley Jeg har 2 ungkatte, som jeg tager med hjem til mine forældre, når jeg skal være der i længere tid. De er steriliserede begge to. Mine forældre har også en steriliseret hunkat på et par år og den kan ikke deøje mine 2. De er bare nysgerrige og vil så gerne snakke, men mine forældres hvæser hele tiden af dem. Vi gør så det, at mine er lukket på et værelse om natten og et par timer i løbet af dagen, så mine forældres kat kan få et pusterum. Resten af tiden er den ude (det ville den også have været uden mine katte i huset) Desuden prøver vi at forkæle den, så meget vi kan... Men de ser hinanden hver 2. md og det er ikke blevet meget bedre..

• Kirsten B
    Kirsten B Tilmeldt:
    dec 2006

#8   20. sep 2007 Jeg har gjort alt, jeg har købt alle hans livretter men lige meget hjælper det.
    Idag ringede jeg over til naboen om de vil ringe når han igen kom der, så ville jeg hente ham, men jeg er bare bange for at han stikker af igen straks han kommer ud igen.
    Jeg bor i et stort hus og har prøvet at lade kattene være på hver sin etage men heller ikke det hjælper, så jeg må nok se mig om efter et nyt hjem til den tilløber, men det bliver svært at skille sig af med ham da han er så dejlig en kat, men det kan jo blive enden af det.

Kommentér på:
Min kat "flytter" pga. af en tilløber.

Annonce