Min kat "flytter" pga. af en tilløber. {{forumTopicSubject}}
Jeg må ha lidt hjælp...
Jeg har en skøn kat på 10 år, han er noget af det dejligste stille rolig og meget kærlig.
Han har altid holdt sig til huset, været ude et par timer og så ind og hygge.
Men men men nu er der kommet en tilløber kat til, det er også en han ( begge er kastereret ) og min kat er ikke så vild med den nye, så han bliver ude.
Jeg har prøvet at komme af med den nye, jeg har efterlyst ejeren, men ingen melder sig og jo længere den er her ja jo mere kommer jeg jo til at holde af den.
Men min kat er nu mere eller mindre flytte over til naboen hvad jeg syntes er møg ireterende, kan jeg komme til det så tager jeg ham med ind, men han miaver hele tiden og vil bare ud.
Når de to mødes hvæser min af den nye, jeg kan slet ikke kende ham troede da ikke han ville blive så sur over at han var her.
Han har nu ikke været inde nu i flere dage, ser jeg ham skynder han sig at løbe.
Men meget mærkeligt, for naboen har 3 katte og dem kan han fint med, og de to af dem er også hanner.
Jeg må simpelthen ha noget hjælp til at få min kat hjem igen, hvad gør jeg ??? og hvordan får jeg disse to katte ført sammen...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
dec 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 37 Svar: 270
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
Måske :o)
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
De er stadig ikke de bedste venner, og selvom de har mulighed for at gå hen til hinanden så bor de i hver sin ende af lejligheden, så her fungere det fint
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 204
dec 2006
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
Idag ringede jeg over til naboen om de vil ringe når han igen kom der, så ville jeg hente ham, men jeg er bare bange for at han stikker af igen straks han kommer ud igen.
Jeg bor i et stort hus og har prøvet at lade kattene være på hver sin etage men heller ikke det hjælper, så jeg må nok se mig om efter et nyt hjem til den tilløber, men det bliver svært at skille sig af med ham da han er så dejlig en kat, men det kan jo blive enden af det.
Min kat "flytter" pga. af en tilløber.