{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

har ikke mere foder :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle have været nede at købe foder til misserne i dag -havde endda sat det i min tlf. kalender, men alligevel svipsede det, da der pludselig kom gæster.

Nå men problemet er, at jeg først kan få fat i foder til mandag eftermiddag og jeg kommer til at mangle allerede fra i morgen aften (har lige til i morgen tidlig).

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre og får helt ondt i maven over at de ikke kan få deres foder.

De plejer at få maine coon foder fra RC og har overvejet at gå ned i aldi i morgen -de har søndagsåben -og købe lidt tørfoder, men kan de gå?

Jeg har rigeligt vådfoder -de får de ca. en tsk.fuld af hver aften -som dessert:-), men Buffas er ikke helt vild med det og dete r klart tørfodret de spiser sig mæt i!

Hvad gør man?

Sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har ikke mere foder :-(
  • #1   22. sep 2007 Jeg har hørt, at katte ikke skulle tage skade af en faste-dag... tror bare de ikke helt forstår det, og det smerter jo ens samvitighed...

Har prøvet at løbe tør for foder på en søndag, og endte med at give dem lidt kogt kylling, da de pev og tiggede efter mad...

• #2   22. sep 2007 muligvis at de har godt af det, men så skulle jeg ski faste med dem (hvilket jeg nok ville have godt af ), men det sker ikke her i huset -det har jeg slet ikke samvigtighed til -bare tanken om at især Fjotte står mandag morgen og tigger efter hans mad.....

• #3   22. sep 2007 jeg ville gi dem noget mere vådfoder. Sådan de ihvert fald bliver tilbudt det. Men jeg tror godt du kan købe lidt i aldi og gi dem..
    Har også prøvet at løbe tør, men er så heldig at mine forældre ikke bor så langt væk, så jeg måtte hjem til dem og hente noget. De plejer at foder med det samme som mig..
    men køb noget i aldi i morgen.. det er ikke sikkert de vil spise det, men så bliver de ihvert fald tilbudt noget..

• #4   22. sep 2007 Tror ikke der sker noget ved en enkelt dag med supermarkedsfoder. Men det er ikke sikkert de gider æde det... Vores vil i hvert fald ikke, når de er vant til RC.
    De gange vi er løbet tør har jeg givet dem noget fra Fakta sammen med leverpostej, tum eller lign. De eeeelsker hjemmelavet tunmousse, så det er ikke et problem her i huset ;o)

• #5   22. sep 2007 ok, jeg må prøve at gå i aldi i morgen. De er meget forkælede og ingen tvivl om at jeg også ligger for meget i det her, men kan næsten ikke bære hvis de ikke har tørfoder:-)

hilsen en pylret katteejer

• #6   22. sep 2007 Kan godt forstå dig.. jeg ville også gå helt i spåner hvis jeg lige pludslig ikke havde fået købt foder..
    Heldivis er Garfield ikke kræsen. Alt hvad vi kan spise skal han også "lige" prøve at spise..
    Løb tør for kanin foder i dag, men køre over på den gård jeg arbejder på i morgen og henter noget svinefoder.. De elsker det.. Sørger selvfølig for at de får vitaminer i vandet og mineral sten ved siden af..

• #7   22. sep 2007 Ellers lav det til en dag med lidt lækkerbiskener?
    Mine er helt tossede med kogt kylllinge brystfiletter..
    Og lidt tun, rejer.. etc.. For har også prøvet at løbe tør, men mine gider Overhovedet ikke røre foderet fra den lokale fakta.
    Rå frisk fisk eeelsker de også bare..

• #8   22. sep 2007 ja det vil jeg prøve, men jeg køber også lidt tørfoder, bare så jeg ved at de har lidt...

• #9   22. sep 2007 Mine katte var på weekend hos min bror nogle dage, mens vi flyttede... De er normalt på special foder som kun fåes ved dyrlægen... Og selvfølgelig glemte jeg deres foder derhjemme.... Havde ellers stået og gjort ALT klar dagen før... Opdagede først jeg manglede foderet da jeg skulle ind i min brors opgang... Det var mega øv... Men der blev købt lidt whiskas foder til dem og efter halvanden dag blev de sulte nok og spiste af det... Puha jeg havde dårlig samvittighed overfor dem... Også for at gå fra dem dernde... Tudede da vi kom ud af opgangen og skulle hjem uden dem.. smiley

• #10   23. sep 2007 Smiler - har selv prøvet at stå i sådan en situation. Det jeg gjorde var, at jeg gav dem mere kogt kylling, så gik det lige... Synes det ville være synd hvid de skulle faste...

• #11   23. sep 2007 sanne: hvor i landet bor du???
    Kunne være nogen have en smule du kunne låne eller købe???

• #12   23. sep 2007 Der er ingen grund til panik. Køb du bare noget dåsemad eller lav kogt kylling eller fisk og evt. lidt ris :-)))

Bor du i nærheden af mig, skal du være velkommen til at hente lidt RC Maine Coon.

• #13   23. sep 2007 Jeg har været i Aldi og købt noget fuldfoder med kylling og de kan de vist godt lide.....

Mange tak for svarene

• #14   23. sep 2007 Sanne - det var godt at høre :o)

Kommentér på:
har ikke mere foder :-(

Annonce