Kredsetræ - ikke sjovt mere ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle katte damer og mænd
Vi har et lækkert stort kredsetræ/miljø og det har været populært lige siden vi købte det for 6 måneder siden, men her for en måned siden er det åbentbart ikke populært mere og syntes altså de skulle bruge det, i hvert fald den tykke af vores katte, så hun fik bare lidt motion, men det vil hun ikke.
Det har ikke mulighed for at stå foran en vindue (da kæresten ikke vil have monstrummet der).
Er der nogle der har ideer til hvordan man får dem til at lege på det igen ?
Skal lige siges jeg har overvejet et nyt fra gulv til loft med huler og huller, men er bange for den store på 6,4 kg ikke vil kunne komme igennem dem og derfor ikke gide træet ?
Hilsen Sophia
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Skal lige siges vi bor i lejlighed
Men vil prøve catnip
nov 2010
Og altså jeg syntes jo ikke hun er "for" tyk
Jeg tror desværre ikke det er en option at bygge et selv, da min kæreste bare vil syntes det "fylder for meget!", nu skal det ikke lyde somom han ikke kan lide katte, men han syntes ikke deres kredsetræer skal fylde det hele
Men hvad kunne dit bud være på et hjemmelavet kredsetræ ?
Tror du ikke et gulv til loft vil hjælpe så de kan komme op i højderne ?
nov 2010
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
der er meget andet legetøj der aktiverer en tyk kat bedre. kig på de forskellige sider på nettet og bliv inspireret. her er boldbanerne det største hit ift at sætte skub i bagdelen på katten
nov 2010
dec 2006
dec 2006
det er den øverste jeg har, men de andre er sikkert også gode så linker til hele kategorien
nov 2010
Men ja vil prøve at overtale ham, har faktisk fundet et fantastisk link på dr's hjemmeside hvor der står hvordan man bygger et stabilt og godt kredsetræ
Marlene A: Sådan en har vi men det bruges ikke så ofte, hun er ret doven så ved ikke lige hvad jeg skal gøre
nov 2010
Kan jeg gøre noget for at få hende til ikke at afbryde den stores leg ?
Kredsetræ - ikke sjovt mere ?