{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Negle!! HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hej..

Min Dejlige Dovne huskat Putte Syns det er så koldt uden for så hun vil helst være inde.. Hun har et kredsetræ som bliver brugt dagligt men hun formor stadig at hænge fast i min send og sådan.. og Det er træls for hun laver huller af det.. Hun syns nok det er ligeså træls som jeg..

Men hvad kan jeg gøre for de ikke er så spidse ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Negle!! HJÆLP!!!
  • #1   17. jan 2010 Seng***

• #3   17. jan 2010 er det bare at gøre ligesom på en kanin?? og kan man sagtens gøre det selv??

• #4   17. jan 2010 Det er stort set ligesom en kanin ja smiley . På katte er det også en blodåre i øverstedel af neglen . Derfor er det MEGET vigtigt at man ikke klipper for meget af ! Men du kan sagtens klippe spidsen af, det skal nok hjælpe indtil din kat gider at gå ud igen smiley .

• #5   17. jan 2010 Du kan købe en speciel klosaks hos dyrlægen, og der kan veterinærsygeplejersken ude i receptionen også fortælle dig om hvordan du klipper missens klør.

• #6   17. jan 2010 Det er nemt nok at klippe neglene selv.

Har lige fået klippet på alle mine 7 idag, og de har efterhånden vænnet sig så godt til det, at de bare ligger der og næsten er ligeglade, mens jeg lige får det ordnet.

Har 2 forskellige klo-sakse, men den, jeg selv syntes er nemmest at bruge, ligner en alm lille saks, med den specielle spids til klo-klipning og sådan en arm på siden, ligesom frisørsakse har...

Kommentér på:
Negle!! HJÆLP!!!

Annonce