{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke en masse 1-taller hun giver
  • #1   18. apr 2005 hun gir ALLE DER IKKE GIVER HENDES KATTE 7 et 1 TAL!!!

• #2   18. apr 2005 jeg stemmer hende ud medmindre hun tager sig sammen !

• #3   18. apr 2005 nu ved hun det da jeg har spammet

... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!... sammen menneske... stop med at give alle der ikke giver dine katte 7 et 1 tal... jeg har gennemskuet dig og medmindre det skifter kan du godt sige farvel!

og længere ved alle hendes katte

• #4   18. apr 2005 jeg giver hende en uge til at give mig en GOD begrundelse, ellers stemmer jeg hende også ud...

• #5   18. apr 2005 Jannie Hald H: vil dog sige at jeg ikke synes at det er den rigtige løsning at spamme hende... Har dog ikke lige andre forslag

• #6   18. apr 2005 Patricia B... : bare så vi er 110 på hun ser det smiley

• #7   18. apr 2005 nå, nu er hun online, så kan der ikke gå længe før jeg får en begrundelse, kan se du lige har fået en "venlig" kommentar med på vejen :o)

• #8   18. apr 2005 hmm, øv, hun er offline igen... ingen begrundelse til mig denne gang smiley

Kommentér på:
Sikke en masse 1-taller hun giver

Annonce