{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Sikke en herlig morgen! {{forumTopicSubject}}

Solen skinner, fuglene synger, kattene er glade og busserne kører ikke i Århus!

Herligt! Endnu en fridag, fordi Århus Sporvejes busser holder stille – chaufførerne har nedlagt arbejdet (som de så pænt selv skriver) Skønte med mere hygge på kattegalleri! :o)

Men så kom vi til stadiet hvor Shiva smuttede ud, uden nogen opdagede hende, før hun stod i forhaven - så var det ud med Channie, da vi ikke helt kan finde ud af om hun er i løb eller ej! Fra forhave om i baghaven igen og igen! Og mens jeg står i baghaven og forsøger at få Shiva, kan jeg se Mille er i gang med at åbne stuevinduet, så jeg må opgive Shiva, for ikke at Mille også slipper ud! Altså! :o) Løber om til hoveddøren for at komme ind og lukke vinduet, og få lukket Mille inde. Så kan jeg lade hoveddøren stå åben og få "jaget" Shiva ind!

Så det hele endte godt uden nogle fremmede misser blandede sig! Enednu en skøn ting, og så er motionen også klaret for i da ! smiley He he

Men hvad med jer andre hvordan står det hele til ved jer?? Andre der har lyst til en masse hygge herinde i dag?? Alle må i hvert fald have en super dag! :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en herlig morgen!
Kommentér på:
Sikke en herlig morgen!

Annonce