{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Hjælp ... Min killings mor er død.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet i denne uønskede siutation , at min hunkat er død.

Jeg står tilbage her med en lille killing på 4 uger, de andre overlevede ikke, da moderens mælk ikke var god nok , sørgeligt nok fandt jeg først rigtigt ud af det, da det var forsent..

Nåh men, mit spørgsmål er nu, da jeg helst ikke vil af med denne killing er..

Hvor mange gange dageligt skal jeg ca. fodre ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ... Min killings mor er død..
  • #1   27. sep 2007 Eller finde en hunkat der har killinger og se om hun kan acceptere den og opfostre den.

• #2   27. sep 2007 Jeg kender en der har killinger på 4 uger lige nu og der er masser af mælk da hendes 3 hunkatte alle har lagt mælk til så de ligger hos dem på skift, sig til hvis vi kan hjælpe så kan du jo hente den igen når den er gammel nok til at klare sig selv. Vi bor i stor KBH.

• #3   27. sep 2007 Da vores killingerne var 3 uger midstede de også deres mor.
    Vi gav dem mad 3-6 gange daglig ..
    Og de overlevede allesammen.

Håber den sidste overlever smiley ..

• #4   27. sep 2007 Ja,

Jeg har jo en anden hankat, men da det ikke er hans killing , tør jeg ikke at lade dem går sammen endnu, da den lille stadig er meget ung, regner med når den bliver i det mindsteet par uger ældre at han vil kunne tåle nok til at kunne gå sammen med ham.

og i sidste ende , så har min søster en anden killing han kan gå sammen med.

Nadja L, jeg vil tænke over det..

Mange tak smiley For alle jeres svar..

Mvh. Blancka

• #5   27. sep 2007 Okay , mange tak smiley

Mvh. Blancka

• #6   27. sep 2007 Den er ikke for stor til, at en anden moderkat vil tage imod den.

Jeg tog engang en killing på 10 uger ind til en moderkat med killinger på 12 uger.
    Den fik lov til at die ved moderen.

Men det kommer jo meget an på moderkatten...

Jeg tror ikke, det bliver noget problem med de katte, som Nadja L´s ven har, da de 3 katte passer killingerne - så kan de ikke være så sarte...

• #7   27. sep 2007 Jeg har snakket med hende og hun vil gerne tage den ind indtil den kan klare sig selv og så kunne du få den hjem igen der. Hendes ene kat fik 1 killing og den anden fik 6 men de besluttede sig for at deles om dem og den 3 hunkat fik mælk af at se dem og ligger derfor også hos dem, så de er 3 hunkatte om 7 killinger og killingerne går på skift hos dem alle 3...

• #8   28. sep 2007 Min Kiki (se evt. galleri) fik jeg da hun var 4 uger og havde mistet moderen, og hun fik først kontakt med en anden killing da hun var omkring 4 måneder gammel.. Hun har taget lidt skade, og er meget knyttet til mig, men hun er ikke vildt sær som man kunne tro.

• #9   28. sep 2007 Hej smiley

Og mange tak Nadja,..
    Vi prøvede og sætte min store han kat og den lille sammen, men den store ville bare ikka have den lille omkring sig..

Vi løste suitationen ved at, en ven af familien hunkat har nogle killinger på nuværende 2 uger, og hun tog imod ham, og har masser af mælk da hun kun fik 2 killinger hendeselv,.

Selv om han er en del større nyder han selvskabet :).

Mvh. Blancka

Kommentér på:
Hjælp ... Min killings mor er død..

Annonce