{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

En drøm om opdrætter.. {{forumTopicSubject}}

Hej med jer :o)

Jeg har siden helt lille, haft en stor drøm at blive opdrætter.. Måske på et nedlagt landbrug, med en masse katte, og kæmpe løbegårde osv.. Jeg håber det er en drøm min kæreste og jeg engang kan føre ud i livet :o)

Jeg vil lige høre nogen af jer om hvordan i startede med at blive opdrætter, hvorfor osv..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En drøm om opdrætter..
  • #1   28. sep 2007 Åh hvor jeg kender det!!
    Lige nu går jeg også med tanker om at starte et opdræt...
    Tror det er en fantastisk oplevelse at se de små vokse sig store og frække smiley

• #2   28. sep 2007 Karina K - Det er nemlig det smiley
    Jeg er opvokset med katte hele mit liv, og vi har altid haft hele huset fuldt.. På et tidspunkt havde vi 19 ialt, hvoraf næsten alle var killinger.. Ej hvor vi nød det :o)

• #3   28. sep 2007 Jeg syntes du skulle tage kontakt til en opdrætter, der har nogle år på bagen, og dermed en hel del viden...
    En mentor så at sige, der kan hjælpe og guide dig.

Jeg har samme drøm og har skaffet det nedlagte landbrug... *g*, men dog vil jeg vente nogle år endnu, indtil både jeg og huset er klar til det.

Man skal jo passe på, ikke at være for ivrig og bare kaste sig ud i det, for det kræver en del hårdt arbejde, at være opdrætter... du skal også sætte dig meget ind i den race, du vil avle på, og det kan du jo begynde med allerede...
    Efter min mening er en grundig opdrætter en god opdrætter... en, der sætter kattene først, ligemeget hvad og sørger for det bedste til katte og killinger.

• #4   28. sep 2007 Julie Malacia - Lige netop.. Ja, men lige pt. bor vi i en lille lejlighed så der går nok også en del år, før vi er klar til det :o)
    Jeg er klar over at det kræver masser af arbejde, men jo flere katte jeg har omkring mig, jo bedre har jeg det.. At starte som opdrætter ville jeg udelukkende, for at nyde killingerne fra helt små og selvfølgelig kattenes selskab i dagligdagen. Men, ville nok ikke være helt så god til at komme af med dem igen :o)

Kommentér på:
En drøm om opdrætter..

Annonce