{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

lige en drøm {{forumTopicSubject}}

jeg har for mange år siden drømt den samme drøm nogle gange.
jeg er ikke ret gammel og går ude i en skov,hvor jeg kommer til en form for lysning men ikke helt.
der står et kæmpe træ i midten af den her lysning,der er ligesom et hul helt nede ved jorden,og det ser ud til at det føre et sted hen.
igennem turen i skoven,er der hele tiden liv omkring mig,og et af de dyr jeg husker er en grævling og den er faktisk rimelig stor.
hver gang jeg har drømt den her,kommer jeg til det her træ og ser den her store grævling.
der er bare et eller andet underligt ved den her skov,og har aldrig drømt til længere end det træ.

nok ikke en drøm med en særlig vigtig betydning,men har drømt den 2 gange for mange år siden,og mener at jeg drømte den igen for nogle år siden.
og stadig total det samme som de andre gange.
aner ikke om den betyder noget som helst.

anne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige en drøm
  • #1   26. mar 2010 Lidt uhyggeligt og så den samme to gange ,gad vide om nogen ved hvad det betyder Anne smiley

• #2   26. mar 2010 Bare et gæt : Du har noget i dit liv, du vil have gentaget, eller fuldført, men du bliver hele tiden stoppet af noget. Det med liv omkring dig, kan betyde at du enten "mangler" venner eller har en stor vennekreds. Grævlingen kan ´være dig selv, og du stopper hele tiden dig selv for at fuldføre din "*mission". Du skal trodse dig selv, og fuldføre smiley

• #3   26. mar 2010 Line nu med kanin bebser.

det lyder faktisk ikke helt skudt ved siden af,for er der nogen der kan sætte en kæp i hjulet for sig selv,så er det godt nok mig...:)
    da jeg drømte den her drøm de første 2 gange var mens jeg gik skole,og den tid er absolut ikke noget jeg husker med glæde.
    blev mobbet helt vildt,men jeg havde nogle få venner som jeg også ser nu,det er bare ikke særlig tit.
    vi er ligesom hvert sit sted i livet,og de problemer brian og mig har,har de temmelig svært ved af forstå.
    men som du siger så skal jeg trodse mig selv og fuldføre,så det vil jeg da gøre.

anne

• #4   27. mar 2010 Line*Nu med kanin bebser* <
    super godt bud smiley

• #5   27. mar 2010 syntes også at Line rammer det her rigtig godt.
    har bare tit tænkt på den her drøm,også fordi at jeg for længe siden hørte et sted at når man drømte den samme mere end en gang,så var der et eller andet.
    kan bare ikke huske hvad.

anne

Kommentér på:
lige en drøm

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce