640 visninger
|
Oprettet:
forsvundet 4 uger + drøm {{forumTopicSubject}}
haft min hankat i 2 år, han er 3 - 4 år og udekat her.. han er ikk kasteret og har være udekat men nu har jeg ikk set ham i 4 uger bor lige op ad en trafikkeret vej og ved siden af sommerhuse drømte om ham i nat.
ved slet ikk hvad jeg skal gøre
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Hvorfor er han ikke kastreret så han ikke finder en hun-kat og laver killinger som enten bliver vilde eller folk ikke kan komme af med ....
dec 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 9
han har to damer her på gården han har "kæmpet" for overfor en dobbelt så stor hankat han har aldrig strejfet hvorfor han ikk er kasteret ja hvorfor er han ikk...
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Man ser bare så mange hunkatte der pludselig er med killinger ..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men der er jo også risiko for at han er blevet kørt ned, når du bor så tæt på en vej, ræven kan have nappet ham osv.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
Efterlys ham på alle måder. Sæt sedler op, efterlys ham på nettet (se link) og spørg naboerne om de har set ham-
Det er meget vigtigt at hankatte der ikke bruges til avl bliver kastreret. Udover at de laver massevis af uønskede killinger, så er de i risiko for at få nogle meget farlige og smitsomme sygdomme når de slås - og det gør han tilsyneladende.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.313
http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/hvad-kan-du-g%C3%B8re/savnede-dyr/efterlysning/opret
forsvundet 4 uger + drøm