{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.169 visninger | Oprettet:

kattegrus {{forumTopicSubject}}

jeg ville lige høre om der ikke er nogle der vil fortælle lidt om fordelen ved at købe det dyre kattegrus. jeg tænker på det krystal noget... Hvor længe holder det og hvordan fungerer det.
Overvejer nemlig om der er bedre alternativer til det almindelige klumpende, specielt nu når vi om 14 dage får malou hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kattegrus
  • #1   1. okt 2007 Det krystal noget du mener, er det der der hvide noget, som man ikke behøver tømme lige så ofte?

• #2   1. okt 2007 Jeg bruger det der krystal noget.. Og det er rigtig godt synes jeg.. Dog har jeg brugt noget andet i mens jeg havde killinger.. For der skiftede jeg hver dag.. Der brugte jeg noget hvidt klumpende noget.. Og det faktisk også rigtig godt.. smiley

• #3   1. okt 2007 Hejsa Til dig

Vi bruger Extreme Classic.
    1) det lugter mindre
    2) det er let at rengøre tisse bakken
    3)laver gode klumper og lægger sig sjældent i bunden af kassen.
    4)Et det lange løb er det ikke meget dyrere.
    anna

• #4   1. okt 2007 Vi bruger oss det med krystaller i ... Og lugten er minimeret .... Godt nok skifter vi det helt i bund hver 14. dag da vi har 2 katte om 1 bakke så den bliver hurtigere fyldt ...

Men bare man fjerner afføringen hver dag så burde det til 1 kat kunne holde i ca 30 dage...

• #5   1. okt 2007 Jeg har en veninde der prøvede det.. Jeg synes det var lidt ulækkert, og i forhold til extreme classic, lugter det..

• #6   1. okt 2007 Extreme Classic kan man få bragt det til døren?

Jeg bruger Olivers pt. og de bringer jo lige til hoveddøren.
    Men de skifter tilbage til deres gamle leverandør og jeg syntes det er bedre nu end det var før, så er ikke helt tilfreds smiley

• #7   1. okt 2007 Hejsa

jeg har brugt Extreme Classic siden det kom til Danmark for 7-8 år siden, og jeg er ikke "hellig", men har ikke fundet et bedre produkt end dette. Ej heller Mega Cat og lign, som minder meget om det.

det koster ca. 98,- pr. sæk(bemærk kun 15 kg pr. sæk) i Tyskland hos Zooplus.de, og det bliver bragt med Post Danmark. Det tager ca. 2 dage fra bestilling, så ankommer det.

Jeg sørger altid for, at være hjemme de formiddage hvor jeg ved Postmand Per kommer. Så skal han ikke slæbe det ind og ud af bilen igen, hvis jeg ikke er hjemme. For der skal afsættes en underskrift for modtagelsen. Jeg får dog ikke grus fra Tyskland, men foder og legetøj.

Hilsen Heidi

• #8   1. okt 2007 jeg bruger noget klumpende sand, der hedder AK. Koster 160 kr. for 20 kilo og jeg er godt tilfreds smiley

• #11   1. okt 2007 jeg køber det alm katte grus med duft og det syndes jeg er super godt også er det billigt

• #12   1. okt 2007 hold da op en masse svar. Jeg er meget opsat på at prøve noget nyt og det tiltaler mig at der findes noget hvor klumperne ikke klistre sig fast til bunden af bakken..

con meo du skriver at du bruger extreme classic, men at du køber det fra tyskland. Besværligt tænker jeg. Kan man ikke købe det her hjemme og hvad koster det da?

• #13   1. okt 2007 Vi har lige prøvet det der krystal noget...syntes også det var lidt ulækkert. Bliver gult og smulrene.

• #14   1. okt 2007 bruger bare det billige fra Netto (topsy) og det er jeg helt tilfreds med.. fik noget andet med mine katte og det lugtede det var jeg ik glad for

• #15   1. okt 2007 Extreme classic kan købes i dyreforretninger..

• #16   1. okt 2007 Jeg bruger noget der hedder Ever Clean. Jeg har fået at vide at det minder meget om extreme classic, men jeg synes at Ever Clean er rigtig godt, da det klumper godt, tager alt lugten og findes i forskellige udgaver. Jeg bruger den grønne der hedder extra strength scented. Det udskiller en parfumelignende duft, når katten tisser eller laver i gruset.
    Vil dog lige sige at jeg ikke kan lugte det, men lejligheden lugter til gengæld heller ikke af det andet:0)

• #17   1. okt 2007 Extreme Classic, og aldrig andet igen!!!!

Kan også købes på nettet på danske sider smiley
    Oså Zoozity og MaxiZoo har det.

• #18   1. okt 2007 Vibeke --> Det med sien var en genial idé smiley HVilken type si bruger du?

• #19   1. okt 2007 Hejsa vi bruger også Ekstrem classic..
    Det er bare så godt og lugter ikke og vare også lidt længere.. c",)

• #20   1. okt 2007 Det kan købes i plantorama, og dyreforetninger..
    men plantorama har de tit tilbud på det med tre sække koster 300 kr..

• #21   1. okt 2007 tror bare jeg vil lære mine at bruge toilettet smiley

• #22   1. okt 2007 Hej Sofie B

jo, du kan snart få det i alle dyreforretninger, og kan du ikke finde det sådan lige, så skriv eller ring til www.iwersen.dk - de er importør af produktet og er super søde. Her kan du spørge om, hvor du kan få det henne i nærheden af dig.

Velkommen i "extremeklubben" hvis du vælger dette produkt - jeg ved du bliver glad for det - HUSK at fylde bakken godt op - gerne få cm fra kanten. Så sætter klumperne sig ikke fast i bunden.

HIlsen HEidi

• #23   1. okt 2007 Hej "**~~Har fået jordens dejligste prinsesse!~~* *

Ja Ever Clean minder meget om Extreme Classic
    - men her i huset er det slet ikke godt nok.
    Det var Kruuse(Hills importør), som importere produktet da ked af, for jeg er jo storforbruger af grus, når vi har 13 hjemmeboende katte + dem ude hos mine forældre samt foderkatten.

Men den stikker stadig ikke Extreme Classic.

Hilsen Heidi

Skrevet: 01-10-2007 16:30:32

Skrevet: 01-10-2007 16:30:32

• #24   2. okt 2007 Tja prøvede EC - MEN jeg på mit lille badeværelse går EC bare ikke! Det støver så meget at køresten ikke kan være herhjemme i 3 dage efter genopfyldning pga hans støvallergi!
    Og så synes jeg altså at når der er så meget stank af babypudder så må det altså være fordi de dækker over at gruset ikke kan skjule lugten i sig selv!

Selv bruger jeg Golden Grey Master... Det er billigere, det støver stort set ikke (kæresten KAN hælde grus i bakken - men gider bare ikke ) og stinker ikke af babypudder på samme måde..

Her hjemme opdagede jeg ikke at lillemanden begyndte at strinte i bakken - nææ det fik jeg at vide af dyrlægen da han sku kastreres - han havde overstrintet hele buret - HAHA.. herhjemme var der intet at lugte!

eneste ulempe - kan kun købes over zooplus medmindre man vil give en formue for det...
    til gengæld koster en pose 80 kr via zooplus og fragten er jo altid 50 kr... + 3 poser = 3 måneder...

Kommentér på:
kattegrus

Annonce