{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Jeg har fået et plejebarn {{forumTopicSubject}}

Som overskriften siger, så har jeg fået mig et lille plejebarn.

Det er en rigtig cute lille pige, der ligger Bowtie rigtig meget.

Hun er lidt stille endnu, men jeg har også kun haft hende i et par timer.
Chaia har adopteret hende, som var det hendes egen killing. Det er bare så dejligt5, for hun kan give bettepigen den omsorg som hun behøver - og så må jeg spæde til med maden ;-))

Hun blev fundet på en mark forleden dag (hvor det regnede sådan) - helt gennemblødt,kold og forkommen, men hun ser ud til at have det fint..

Nu skal hun bare have en masse kærlig pleje og når tiden så er ved at være inde, så finder hun sikkert et rigtigt godt hjem smiley

Kan I ikke lige byde hende velkommen?
(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har fået et plejebarn
  • #1   1. okt 2007 der er budt velkommen til en sød lille misling, det er bare så godt du ka tage dig af hende

  • #2   1. okt 2007 Tak skal du have Johnny ;-)))

    Ja hun er en rigtig kær lille sag.

    Jeg skyder hende til at være omkring 3 uger gammel, så hun er ikke så stor endnu ;-))


  • #3   1. okt 2007 Hun er budt velkommen,sikke dog et lille nus.Godt du tog hende ind og held og lykke med hende.

    Gitte;o)


  • #4   1. okt 2007 ja, hun ser ikke ret gammel ud, er hun så fra en vildkat el en tamkat, ka du komme tæt på hende osv

  • #5   1. okt 2007 Gitte - tak skal du have smiley Jeg vil gøre mit til at hun bliver en dejlig kat smiley

    Johnny - jeg ved faktisk ikke så meget om hende. Hun blev fundet på en mark for 2-3 dage siden. dem der fandt hende har prøvet at flaske hende op, men det er ikke gået helt så godt.. ingen bebrejdelse til dem overhovedet ikke.
    Hun er kommet af med en del afføring her til aften, så hendes mave er ikke så hård mere. Det er dejligt for hende smiley
    OG så har hun en glubende appetit, så det bliver dejligt, når hun kan spise fast føde. hun er lige et nummer for lille til det endnu ;-))

    Hun er formodentlig fra en vildkat, men jeg kan sagtens komme til hende. Hun løber jo ikke så stærkt *GGG* (ENDNU) smiley
    Hun virker meget "utryg" og stille, men nu er hun jo også flyttet 2 gange på 3 dage, så jeg håber det kommer med tiden.

    Hun har fået en erstatningsmor i Chaia - som tog hende til sig lige med det samme. Behøver jeg at fortælle, at jeg er så hamrende stolt af Chaia???

    Forresten så mangler jeg et navn til bettepigen. Min søn siger at hun ligner en Mille, men det er en meget sød og rolig kat der skal hedde sådan og jeg tror at hun (når hun bliver stor) kan blive en rigtig TØØØØZ *GGG*



  • #6   1. okt 2007 kom lige i tanke om navnet coffee

  • #7   1. okt 2007 Sødt navn ;-)))

    har også lige fået et andet bud - Pepper *GGGG*

    Vil lige se hvordan hun er.... Så navngiver jeg hende, når jeg kender hende lidt bedre


  • #8   1. okt 2007 Super dejlig histore Annette og endnu mere super at din Chaia har taget hende til sig som det var hendes egne.. glæder mig til at følge hende og se hvordan hendes temper bliver med tiden..

    Kan godt forstå at du er brave stolt af at din Chaia har taget det i stiv potte og taget den bette til sig.. ;)))


  • #9   2. okt 2007 Åhh,hvor er hun kær !!!
    Hun er da en Frida :-)))))
    Det er bare super,at du vil tage dig af hende,Annette ;-)))) !!!!!!!


    Sidder her og bliver forelsket i hende.....suk.......


  • #10   2. okt 2007 Hun kunne også hedde Bico. Hvor er hun sød.

    Jeg har flere gange tænkt på, om man ikke kan tage smitte ind i huset, når man tager en hittekilling ind? Eller er det anderledes, når det er en helt lille killing?


Kommentér på:
Jeg har fået et plejebarn

Annonce