{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.707 visninger | Oprettet:

jeg har fået kattesyndrom {{forumTopicSubject}}

hejsa

jeg er helt sikker på jeg har fået katte-syndrom, altså kattens sovehjerte, jeg/fruen ka slet ikke vågne idag, vi er bare dvaske og får intet lavet overhovedet, er helt helt sikker på kattene har smittet os, måske vi snart begynder at miawe og ligge og vride os i sofaen mens vi spinder, der er dog bare noget der bekymre mig, hvad nu hvis der flyver et insekt ind , skal vi så sidder på gulvet og i tide og utide springer op mod loftet fro at fange insektet, håber jeg squ ikke, man blir garanteret rimelig træt af den leg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har fået kattesyndrom
  • #1   30. sep 2006 jeg vil godt tilmelde mig sove klubben lige nu. har været til ridestævne i dag så har været oppe siden kl 5 og var på arbejde fra 8-21.30 og skulle jo os lige ud med børnene i pasning inden og skal på arbejde igen i mogen så jeg er ret søvnig bare ved tanken om at det ikke er slut endnu...

  • #2   30. sep 2006 hov var altså på arbejde i alle de timer i går hehe

  • #3   30. sep 2006 Hehe... jeg er selv lige vågnet op fra en morfar på sofaen...så jeg kender det bare såååå godt.... Og så har jeg ikke engang været sent oppe eller lavet noget der kunne gøre mig træt...

    Naja


  • #4   30. sep 2006 Hmm, kender jeg godt.... Tog også lige nogle timer på sofaen da jeg kom hjem... Var i byen igår, så der var lige nogle slemme tømmermænd der skulle soves ud.....

  • #5   30. sep 2006 hehe men der er nok ikke farre for at nogen af os der jagter eller æder insekter... eller jo det skulle så lige være en der tilfældigt fløj ind i munden mens må lå og sov hehe

  • #6   30. sep 2006 Sabrina... LOL... nej hvis der kommer kryb ind her sætter jeg tiger og sesse på sagen.... men lige nu ligger de begge i koma...ZZzzZZZzzZZ

    Naja


  • #7   30. sep 2006 ja her er der så gang i den fra salem og baileys side mens alle andre sover hehe

  • #8   30. sep 2006 Johnny den er jeg også med på, jeg skulle gøre rent på min første sal i dag og indtil videre har jeg ligget på min sofa og set 2 film... Og jeg er stadig træt!!!!

  • #9   30. sep 2006 Jeg må os helt bestemt tilmelde mig den klub .
    om morgen snorker jeg gerne fra vækkeuret , sammen med soffi . Når jeg så kommer hjem igen efter skole tid ligger vi (mig&soffi) gern på sofaen og halvsover til tv'et , inden vi dovent starter på lektier . om aften er vi stadig trætte og ligger helt ind over/på skrivebordet, eller på sengen. omkring sengetid bliver vi aktive med personlige rengøring, (makeupfjerning, tandbørstning, vaskning mm. ) når så det tid til at ligge i sengen og sove, er vi heelt oppe og køre, jagtende efter de små dyr der kommet ind i løbet af dagen. (:


  • #10   30. sep 2006 johnny F
    Når først konen slår halen til siden og kurrer som en due - så er den helt ( katte)gal


Kommentér på:
jeg har fået kattesyndrom

Annonce