1.259 visninger
|
Oprettet:
Tror min kat er forelsket i mig... {{forumTopicSubject}}
Hi Hi lille viktor har kun en mor her i huset og hun sidder lige nu og skriver dette indlæg. Han er begyndt med at ligge sig helt oppe i mit hoved og så slikker han mig på næsen og nipper mig på munden.... Hvad kan skyldes denne adfærd. Han er den ebdste killing i hele verden, men det kan godt være lidt belastende nogle gange.. Hvis jeg forlader rummet begynder han at kalde forvildet efter mig og blicver ved indtil jeg kommer tilbage eller han selv finder mig.....
sep 2007
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 24
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 93 Svar: 1.676
Der er mange herinde, som har meget mere forstand på det med hittekillinger end jeg har. De kan nok komme med mere uddybende svar. Ellers kan der nok findes en del oplysninger om det, der hvor man kan læse om, hvorfor det er så vigtigt, at en killing bliver hos sin mor, til den er mindst 12 uger.
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Cabotine ligger på en anden plads, og der ved jeg at hun har fået MEGET hjemmefra, eftersom der var 3 mormisser samt killinger..
Lucas der derimod alene i hans kuld, men kom også først fra da han var 12 uger. Han patter ikke, men ælter poter.
sep 2007
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 24
jul 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 6 Emner: 11 Svar: 1.784
Jeg har to, som også gerne vil slikke i ansigtet. Elo engang imellem, der kan godt gå et par dage imellem.
Faruq er "rigtig slem" og det er ment på den gode måde, den lille fyr er utrolig kærlig og vil helst slikke mig i hele ansigtet, specielt når jeg sover. Pt. er min nattesøvn noget afbrudt, dels vil han ligge i arm, dels vågner jeg ved, at han slikker mig i ansigtet.
Elo var godt 12 uger, da han kom hjemmefra og Faruq 16,5 uger, så ingen af dem, er taget for tidligt, men er meget, meget kærlige :-)))))))
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 44
Min pigemis, Mille, er altså forelsket i min kæreste. Hun overkæler ham og VIL sidde klistret op af ham og kigger forelsket på ham i laaang tid af gangen. Hun nusser ham i hovedet og maser sig ind til ham. Hun vil ikke acceptere at han ikke gider. Hun har det ikke sådan med mig eller de to andre misser!
Han er ved at blive vanvittig nogle gange
Hun var hos sin mor til hun var 10-11 uger, mener jeg.
Tror min kat er forelsket i mig...