{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Tror min kat er forelsket i mig... {{forumTopicSubject}}

Hi Hi lille viktor har kun en mor her i huset og hun sidder lige nu og skriver dette indlæg. Han er begyndt med at ligge sig helt oppe i mit hoved og så slikker han mig på næsen og nipper mig på munden.... Hvad kan skyldes denne adfærd. Han er den ebdste killing i hele verden, men det kan godt være lidt belastende nogle gange.. Hvis jeg forlader rummet begynder han at kalde forvildet efter mig og blicver ved indtil jeg kommer tilbage eller han selv finder mig.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tror min kat er forelsket i mig...
  • #1   2. okt 2007 Og han køre hele tiden sit hoved op i mit, mens han spinder højlyt....:-)

• #2   2. okt 2007 Jeg tror hans adfærd til dels skyldes, at han ikke har været hos sin mor til han var 12 uger. Håber ikke at han får varige mén af det. Rufus er i hvertfald ikke blevet helt "normal" og han er også hittemis og blev fundet, da han var 5-6 uger. Jeg vil anbefale dig at få en legekammerat til ham, så han lærer katteadfærd. Legekammeraten skal så være over 12 uger og være vokset op sammen med sin mor og søskende.

• #3   2. okt 2007 Jeg har en killing der en dag lå og pattede/smaskede i min bh-stop.. Kan det også skyldes hun er kommet hjemmefra for tidligt?

• #4   2. okt 2007 Jeg tror alle killinger kan finde på at patte ind imellem. Vi havde engang en killing, som ikke var taget for tidligt fra sin mor og han gjorde det den første tid, vi havde ham. Især på min datters øreflip.

Der er mange herinde, som har meget mere forstand på det med hittekillinger end jeg har. De kan nok komme med mere uddybende svar. Ellers kan der nok findes en del oplysninger om det, der hvor man kan læse om, hvorfor det er så vigtigt, at en killing bliver hos sin mor, til den er mindst 12 uger.

• #5   2. okt 2007 May-Britt: Jeg ved nu godt hvorfor det er vigtigt - men vi blev snydt af sælger.... smiley

• #6   2. okt 2007 Laura er den af mine der patter mest, hun var også kun 8 uger dengang, og skal siges at jeg fortryder inderligt at hun ikke blev i hvert falde 4 uger mere.

Cabotine ligger på en anden plads, og der ved jeg at hun har fået MEGET hjemmefra, eftersom der var 3 mormisser samt killinger.. smiley

Lucas der derimod alene i hans kuld, men kom også først fra da han var 12 uger. Han patter ikke, men ælter poter. smiley

• #7   2. okt 2007 Han har en legekammerat, og det er også det der stresses mig lidt..at han ikke knytter sig til ham, men til mig i stedet for...kan jo kun forstille mig hvordan han går amok når jeg tager hjemmefra og han overhoved ikke kan finde mig...

• #8   2. okt 2007 Jeg tror ikke altid, at det har noget med at komme for tidligt hjemmefra at gøre smiley

Jeg har to, som også gerne vil slikke i ansigtet. Elo engang imellem, der kan godt gå et par dage imellem.

Faruq er "rigtig slem" og det er ment på den gode måde, den lille fyr er utrolig kærlig og vil helst slikke mig i hele ansigtet, specielt når jeg sover. Pt. er min nattesøvn noget afbrudt, dels vil han ligge i arm, dels vågner jeg ved, at han slikker mig i ansigtet.

Elo var godt 12 uger, da han kom hjemmefra og Faruq 16,5 uger, så ingen af dem, er taget for tidligt, men er meget, meget kærlige :-)))))))

• #9   14. apr 2011 Jeg ved godt det er en gammel tråd, men prøver lige alligevel.

Min pigemis, Mille, er altså forelsket i min kæreste. Hun overkæler ham og VIL sidde klistret op af ham og kigger forelsket på ham i laaang tid af gangen. Hun nusser ham i hovedet og maser sig ind til ham. Hun vil ikke acceptere at han ikke gider. Hun har det ikke sådan med mig eller de to andre misser!
    Han er ved at blive vanvittig nogle gange smiley
    Hun var hos sin mor til hun var 10-11 uger, mener jeg.

Kommentér på:
Tror min kat er forelsket i mig...

Annonce