{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Hvorfor skrive sådan ved salg af killinger. {{forumTopicSubject}}

ja, dette emne har sikkert været oppe og vende 180 gange hver uge *gg* men jeg må bare spørge, hvorfor er folk (mange ihvert fald) så hjerteløse at de skriver i deres annoncer : skal reserveres inden i morgen ellers bliver de aflivet" når de sælger små killinger? og så længere nede i annoncen skrive at de først er klar til at flytte hjemme fra to måneder efter.... jeg synes simpelthen det er den mest forfærdelige måde at komme af med dyr på, for det første fordi man stadig har to måneder at finde gode og egnede hjem i, for det andet fordi folk nægter at give dem væk ( det er 100% forståeligt at man ikke har plads til at beholde killingerne selv) men at man stadig, hvis det er så vigtigt at komme af med dem her og nu, vil tjene penge på dem.. og for det tredje at man risikere de stakkels dyr bliver kastebold mellem flere familier fordi de i første omgang er kommet ud til nogen der i bund og grund kun har taget dem af medlidenhed.... jeg kan sku blive så sur over sådan noget......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor skrive sådan ved salg af killinger.
  • #1   2. okt 2007 Jeg bliver også forarget over sådan noget. Folk må satme lære at tage ansvar og få deres katte neutraliseret når de ikke vil tage ansvar for følgerne..

• #2   2. okt 2007 jeg kan godt gå med til at der kan ske en smutter og man så får killinger, det skete osse nogen gange for mine katte jeg i sin tid havde, men vi tog os altid den tid der skulle til før de kom ud i gode hjem ikke noget med, "det ska være nu ellers dør de"

• #3   2. okt 2007 det viser bare hvor lige glade folk er med deres dyr.. øv siger jeg bare..

jeg hader disse mennesker der bare siger.. ups min kat har fået killinger.. uh dem må vi aflive.. jaja, men husker de lige at neutralisere katten inden de sætter den ud igen..

NEJ... uforskammet siger jeg bare...

tihi.. jeg lyder lidt sur hva??? men er det ikke ... mor er bare skuffet

• #4   2. okt 2007 *GG* Sanne ... " Mor er ikke sur - mor er SKUFFET"...

Kan kun gi jer ret....

• #5   2. okt 2007 Nogle flok er utroligt hjerteløse og manipulative. Mange skriver det jo fordi folk tænker, jamen gud, så må jeg hellere redde den stakkels lille killing fra at dø, jeg leder jo alligevel efter en killing.
    Eller noget i den dur - tror jeg i hvert fald :o(

• #6   2. okt 2007 helt enig i den der jannie.. men mit indlæg gik ikke på aflivning af katte men at man skriver at hvis ikke de har en ny ejer i morgen så afliver vi dem... for det synes jeg er at snyde folk lidt til at tage dem, ved hjælp af dårlig samvittighed..

• #7   2. okt 2007 Jannie, - der er jo ikke nogen der starter ud med at have 10-15 katte, heller ikke på landet. Er man så sit ansvar bevidst, og får dem neutraliseret når man har 2-3 stykker, så når man jo ikke op på de 10-15 stykker..

Men selvfølgelig, er man nået derop er det da dyrt, men gør man ikke noget, er det jo skruen uden ende.. :o)

• #8   2. okt 2007 vil osse mene at det er uforsvarligt bare at lade kattene parre sig som de har lyst til, selvom det er på en gård og de "bare" skal fange mus.. så hellere have neutraliserede katte og så få killinger/voksne katte andre steder fra når ens egne falder fra...

• #9   2. okt 2007 Det er levende dyr som deres ejere har ansvaret for. Også for at en hunkat ikke slider sig op på at blive drægtig igen og igen, bare for at få killingerne aflivet hver gang. Eller på at opfostre kuld efter kuld.

• #10   3. okt 2007 Jannie - Helt sikkert, det er meget forskelligt hvor meget folk er deres ansvar bevidst.

Kommentér på:
Hvorfor skrive sådan ved salg af killinger.

Annonce