{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

hvorfor ha en venneliste {{forumTopicSubject}}

hejsa

sad lidt og tænkte på igår da der blev lavet et godt indlæg vedr kgs bedste bruger, hvorfor har man/vi egentlig en venneliste, ku forstå det før i tiden hvor man kun kunne skrive privat med dem man havde på en venneliste, men nu hvor alle ka skrive privat sammen er vennelisten som sådan jo overflødigt.
for mit vedkommende snakker jeg privat med lige så mange som ikke står på min venenliste som der gør på min venneliste. og mange af dem som ikke står på min venneliste er lige så gode "venner" som dem på min liste
er vennelisten en form for se hvor mange venner man har og hvor populær man er el hvad.
jeg kunne for den sags skyld sagtens undvære min venneliste, dermed ikke sagt at jeg vil undvære dem der står på min venneliste. jeg ville som sådan endda gerne ha min venneliste udvidet, og det ku jeg sagtens få på ingen tid, men jeg ser bare ikke behovet og nødvendigheden deraf


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor ha en venneliste
  • #1   28. jan 2008 Jeg synes at det er meget praktisk at have personer man skriver meget med på vennelisten. Så man ikke behøver lede hele siden rundt for at finde den person man lige skal skrive til :o)

  • #2   28. jan 2008 Tænker som Sabrina smiley

  • #3   28. jan 2008 hmm. bruger ikke min, men kan godt se fidusen ift. let at kunne finde dem man vil have fat i

  • #4   28. jan 2008 Synes det ville være mere smart hvis der var en "foretrukne" funktion... Så man kunne lave sin egen private lille liste med foretrukne katte og/eller foretrukne personer.

    Det ville da være smart at ku finde frem til en kat man gerne ville huske og ind og se igen uden at man behøver have 117 på ens venneliste man ikke rigtig skriver med alligevel.

    Det samme hvis en person her inde syns man har en sød kat og ansøger om at komme på vennelisten. Lige pludselig har man bare en række stående =/


  • #5   28. jan 2008 Jeg bruger nu mest min venneliste til at komme ind på de forskellige brugers profil.. har i forvejen dem jeg snakker meget med på msn, så det er ikke fordi jeg bruger PB så meget..

  • #7   28. jan 2008 jeg bruger det, så jeg kan se om mine venner er online smiley

  • #8   28. jan 2008 jeg kan sagtens se den praktiske del i det, det er let at skrive en pb til dem man taler meget med,


  • #10   29. jan 2008 Jeg synes også der for nogen af de tolv årige herinde er der gået sport i at tilføje folk på deres venneliste. Flere gange har jeg modtaget venneansøgninger fra nogen jeg ikk aner hvem er, eller har talt med herinde. Når jeg så kigger hvem de er kan jeg se at deres venneliste er 8 sider lang. Så er det lidt som om man bare skal stå på listen for at det ser ud som om man er populær. Ellers er funktionen jo god, så jeg nemt kan følge mine mislingers søskende herinde eksempelvis

Kommentér på:
hvorfor ha en venneliste

Annonce