{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
697 visninger | Oprettet:

Sår ved halsen ? {{forumTopicSubject}}

Vores killing har et mystisk sår ved halsen, det startede med et lille område, og kom 1-2 dage efter loppe kur så tænkte først at hans hud var blevet irriteret af kuren, men det er blevet værre for hver dag, og han klør meget i det ... fra det var kun på den ene side af halsen , går det nu langs halsen , under hagen og over mod højre side af halsen ..
Hans hud er meget tynd og skæl agtigt i området og han klær der meget, og han elsker når vi klør ham der...
Men jeg har alligevel ikke oplevet det før?

Han slåsser/leger lidt med vores anden kat , så jeg har os tænkt det ku være et sår der fra, men det burde ikke formere sig...
Kan det være foder allergi måske ??

Det mærker som sådan nogle små knuder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sår ved halsen ?
  • #1   25. dec 2018 det kan være mange forskellige ting
    dog bliver det ikke bedre så lang tid at han klør sig.
    så jeg ville nok sørger for at få ham tjekket når dyrlægen åbner her imellem jul og nytår
    han skal have noget kløendestillende

    har du noget sårcreme eller lignede?
    jeg bruger især alo vera creme- det plejer at være rigtig godt


  • #2   25. dec 2018 Jeg har lige skrevet til vores dyrelæge og de har heldigvis alm åbent mellem jul og nytår , så må vi en tur forbi på torsdag,

    Jeg har desværre ingen kløe lindrende creme på lager, og det er virkelige svært og se igennem hans hud, for han er meget tyk pelset smiley

    Det bliver godt og få det undersøgt for det mærker meget mærkeligt... smiley


  • #3   25. dec 2018 det er godt at hører at du kan komme med det bette pus
    så har man også mere ro selv smiley


  • #5   26. dec 2018 Ringorm er det i hvert fald ikke..
    det har jeg haft en kat der havde , det var mega klamt ...

    Det her mærker som om der er små knuder på hans blodårer ... (lyder nok voldsommere end det er)...

    Jeg tænker det er foder allergi...

    For sådan en killing kan da ikke få nogle form for kræft sygdomme kan de ?


  • #6   26. dec 2018 tænker ikke lige på kræft når du skriver det du skriver
    har haft katte med modermærkekræft, lymfekræft + div kræft og det lyder ikke til noget af det

    og slet ikke når han ikke er ældre


  • #7   28. dec 2018 Synes altså ikke det er sjovt og være katte ejer mere nu smiley tog til dyrelægen med Klaus idag, da det var tid til vaccination, og han skulle have tjekket hans sår ved halsen, dyrelægen undersøgte ham og vejede ham lige samtidig, og Klaus reagerede kraftigt ved berøring ved bagdelen/ryggen/haleroden ?? han bed ud efter dyrelægen da hun trykkede forskellige steder! ?? Vi herhjemme, har haft lidt mistanke til at han måske har haft ondt, men samtidig tænkte vi også i de baner med at han vokser pt, men dyrelægen synes han reagere alt for kraftigt til det er acceptabelt ?? så ingen vaccination til Klaus idag, og istedet har vi fået tid til og få taget røntgen billede af hans ryg og hofter osv, på mandag kl 10:15! ?? Totalt deja-vu til vores tidligere kat Pipsen ?? Vi har aftalt med dyrelægen, at har han et brud eller noget der kræver en større operation, skal han have lov og få fred ?? Han skal ikke trækkes igennem en helt masse, så på mandag kan blive både en god dag, men også en rigtig trist dag ??

    Mht såret ved halsen mener dyrelægen det er fra at han har været oppe og slås lidt med vores anden kat, hans pelse virkede dog lidt mat og kedelig i det samtidig med han havde lidt skæl, dog kunne jeg fortælle dyrelægen at jeg allerede har bestilt Royal Canin skin og hair foder, da han lidt mener om vores tidligere kat Gry , som os havde sådan en kedelig pels, indtil hun fik det foder smiley

    Så nu ser vi tiden an om det hjælper på såret ved halsen smiley


  • #8   31. dec 2018 Klaus blev idag aflivet grundet dårlige hofter smiley

    Snøft smiley

    Stakkels mis smiley


  • #9   31. dec 2018 stort trøstekram herfra smiley

    sikke noget øv.


Kommentér på:
Sår ved halsen ?

Annonce