{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

Naboens kat. {{forumTopicSubject}}

Siden i Sommer, er min nabos kat begyndt at rende indendørs hos mig. Jeg har altid før kunnet vippe mine vinduer på skrå og lufte lidt ud, men det er åbenbart ikke en mulighed mere.. For naboens kat render ind. Indtil nu har den ødelagt en Bobles krokodille, bobles elefant og min ene lædersofa har fået mange kradsemærker, især omkring det ene armlæn, når katten har lukket sig selv ind ????

Hvad kan jeg gøre? Jeg elsker ellers dyr, men den forbandede kat ødelægger vores ting - for flere tusinde kroner allerede bare i motorik-legetøj fra bobles (min datters).. Derudover min lædersofa.. Kan det virkelig passe at jeg ikke kan lufte ud, uden at være bange for at det møgdyr render ind og ødelægger endnu mere?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Naboens kat.
  • #1   26. dec 2018 Det såkaldte "møgdyr" har muligvis ikke mulighed for at komme ind derhjemme.
    Tag en rolig snak med naboen, så finder I nok en løsning smiley


  • #2   27. dec 2018 Naboen har da forhåbentlig en forsikring, du har jo ikke valgt, at have kat og skal ikke finde dig i ødelæggelserne.
    Inviter naboen ind, og vis den hvad deres kat præstere, og tal med dem om, hvordan i løser problemet.


  • #3   27. dec 2018 Jeg ville nok tage nogle billeder af nabokatten når den befinder sig inde hos dig og især hvis du kan fange den igang med legetøj og andet. Også hvis det går videre end til en rolig snak så har du styr på beviser . Her kan man heller ikke lufte ud uden at vogte over åbne vinduer. Det er dem der har katten der skal sørge for den ikke generer dig.

Kommentér på:
Naboens kat.

Annonce