{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

sille er dårlig {{forumTopicSubject}}

ja er det silles tur til at være dårlig
var endelig hos dyrlægen i går med hende. hun havde problemer med at gå rigtig.
hun fik noget smertestillende. og da vi kom hjem var hun mega sulten og frisk
så her til aften var den galt igen. snakkede så med dyrlægen - heldigvis ham jeg var inde hos i går
og lader til at hun har hold i ryggen. og så fordi hun fik smertestillende i går ja så troede katten at hun var rask og tog en ordenlig løbetur.
hun har fin puls i begge bagben. hun støtter fint
men for f hvor hun kan sige når det gør ondt.
har selv slidgigt og diskopolaps så kender det godt - så forstår hende

så lige nu sidder jeg ved siden af hende. hun ligger og sover med varmepuden på ryggen.
og så krydser vi finger for at hun kan holde sig lidt i ro i de næste par dage

hun er jo en ældre dame på 14+ men tror at hun er killing...

men pt ser det ud til at varmen giver hende lidt ro.

hun er sat på canosan

og så skal vi se til efter nytår


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sille er dårlig
  • #1   28. dec 2018 Øv for pokker, ja nu og da når smerterne er slemme, har man næsten lyst til, at sige farvel til alt, så er det kun børn og børnebørn som holder en igang, med begge ben på jorden, jeg misunder ikke din kat smiley

  • #2   28. dec 2018 jeg gør nu hellere ikke

    men bare jeg kan få hende til at slappe mere af. og så lade være med at tonse rundt i hele huset...


  • #3   28. dec 2018 På den anden side, så skal man også være glad for at de virker friske, apati er jo langt værre.
    Det tager altså lang tid før Canosan virker, Flexadin Plus Mini er der en virkning inden for 14 dage.
    Hvis damen ikke vil spise Canosan kontinuerligt, så er der musling i Virbac.

    God bedring til den "gamle kone" smiley


  • #4   29. dec 2018 Måske give halv dosis af smertestillende? Det gør jeg med Sofie. Som dyrlægen sagde: hun skal ikke være i stærke smerter, men skal stadig kunne mærke at hun ikke er på toppen.

  • #5   29. dec 2018 jeg tror faktisk at det vil være en dårlig ide med ½ dosis pt. for hun har virkelig ondt.
    men nu er jeg begyndt at give hende lidt tid med varmepuden flere gange om dagen. Og DET elsker hun. faktisk siger hun selv til. så jeg har ikke fået så meget søvn i nat fordi hun gerne ville have varmepuden på. Og alt for damen smiley
    det syntes dyrlægen var en rigtig god ide, så det gør vi

    canosane spiser hun med velbehag. ingen problemer her - heldigvis
    hun får en hver aften samme med et par godbidder, og så ryder den ned
    hun er nemlig ret madglad.



  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #6   2. jan 2019 Har Du overvejet en katte-kiropraktor? Altså en dyrlæge, der har videreuddannet sig til kiropraktor.

    Hvis en nerve sidder i klemme samtidig med at leddene er slidte, gør det virkelig ondt!

    De allerbedste hilsener


  • #7   2. jan 2019 lige pt ser vi lidt tiden ad. hun har fået det bedre med varm + smertestillende. og så er hun på canosan.
    så har min dyrlæge snakket om laserbehandling
    men som han sagde lige nu skal hun lige have lidt afslapning

    hun har ikke vist tegn på smerter siden i fredags. og hun er begyndt at være mere "normal" altså går både udenfor og springer lidt rundt i møblerne

    jo tak kender alt til dårlig ryg
    har selv slidgigt i ryggen og en diskopolaps så er selv på kraftig smertestillende og har været i flere år. og ved fra mig selv at varme kan lindre ret godt
    og jeg kan mærke på hende at varmepuden virker på hende. det er så sødt når hun pænt venter på at jeg skal tænde for den. og så sidder / ligger hun bare og spinder i den periode hvor der er varme på den. hun går når hun ikke gider mere. og jeg slukker efter 10 min.


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #8   2. jan 2019 RIGTIG GOD BEDRING til Jer begge!

    Mine katte har også mulighed for at lægge sig på hver sit varmetæppe smiley

    Som ren forebyggelse og velvære for kattene

    De allerbedste hilsener


Kommentér på:
sille er dårlig

Annonce