{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

kat med mærkelig opførelse???? brug for hjæl {{forumTopicSubject}}

jeg har Sille som er ved at være en ældre damen
hun er min 15 år - er fra internatet så vi kender ikke hendes alder

i de sidste par år har hun døjet med dårlig ryg - hun får dog metacam efter behov og får canosan

nu har det gået godt i en periode hvor hun ikke har været på smertestillende
så for 1 mdr siden fik hun så en dum dag igen hvor på hun igen blev sat på metacam
og det går efter planen - hun har fået fuld dosis i den første uge, ½ dosis den 2 og 3 uge. den sidste uge har vi så sprunget to dage over inden hun har fået det

men i de sidste par dage har hun så opført sig mærkeligt
først troede jeg at det var pga metacamen. Tog en snak med dyrlægen som ikke mente at det var det - vi aftalte at vi skulle se weekenden over

hun har ikke feber
hun spiser fint og drikker fint (drikker ikke for meget), og går på bakken som hun plejer

hun virker bare trist, og vil endelig bare ligge og sove.

hopper fint op og ned

hendes gummer er ikke blege

det eneste der er sket i den periode er at jeg har fået ny kat for 2 uger siden. Og ham er hun overhovedet ikke glad for- faktisk syntes hun at han er mega dum. Han har også meget med at gå helt hen i hovedet på hende.
hun har altid været en heks, og de andre har altid været bange for hende
men Simba er overhovedet ikke bange for hende. han sætter bare hovedet ind foran hende når hun vil have noget at spise

hvad kan der være galt?

og dyrlægen er med ind over, men hans umiddelbart svar var at det var pga simba.
umiddelbart syntes jeg ikke at hun lader til at have ondt. hun hopper op og ned både ind og ude i løbegården. hun siger ikke noget til at vi bær på hende

hun er på fuld dosis metacam i disse dage - bare for at være på den sikre siden. men hun virker stadig trist. Dog er hun begyndt at snakke igen i dag - nogen hun ellers ikke har gjort i de sidste par dage. hun plejer at være meget snakkede

nogen forslag?

dyrlægen bliver kontaktet igen på mandag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat med mærkelig opførelse???? brug for hjæl
Kommentér på:
kat med mærkelig opførelse???? brug for hjæl

Annonce