{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.309 visninger | Oprettet:

kat kom ind med mærkelig pels!! {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her med en mæreklig fornemmelse, ved ikke helt hvad jeg skal gøre!
Jeg sidder i stuen, da jeg pludselig hører tumult, og kattehvæs udefra, og en kattelem der bliver åbnet. Skynder mig ud for at se, men der er ingenting at se.. Jeg går tilbage til stuen, men hører igen højlydt hvæs, og løber ud for at se... Der er stadig ingenting, så jeg går ind igen. Så ser jeg min ene hunkat, Gystie kommer løbende ind, og løbe direkte ind under sofaen. Prøver at kalde på hende men hun vil slet ikke frem, og det ligner hende slet ikke! Da jeg langt om længe får hende lokket ud tager jeg hende med ud på badeværelset, hvor lyset er bedre, og hendes pels er helt blank af et eller andet, det ligner madlavningsolie der er blevet smurt på hende, og da jeg så løftede hendes hale hang der (ja undskyld udtrykket) en klump lort nede under hendes hul... Hun kæmper bravt for at komme fri og ud af badeværelset,men jeg får hende vasket lidt., og da jeg så åbner døren løber hun ind under sofaen igen, og sidder der endnu, helt skræmt!! Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, hvad mon der er sket hende?? Er der overhovedet noget jeg kan gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat kom ind med mærkelig pels!!
Kommentér på:
kat kom ind med mærkelig pels!!

Annonce