{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

ude/ind kat, til kun inde kat {{forumTopicSubject}}



hej er der nogle her som har haft en ude og inde kat, som pludselig skal være en inde kat.

som kan fortælle mig hvordan det gik ?
og hvordan katten reagere?
er det godt for hende, hvis man tager hende med ud i snor, når hun skal være inde kat,???
eller andet info?
kom med jeres meninger?

står nemlig og er flyttet i lejlighed og min forældre vil godt jeg tager det med, da de også har en hund at kigge efter


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ude/ind kat, til kun inde kat
  • #1   27. jan 2009 Nogen katte vil ikke kunne indfinde sig med at skulle leve som udelukkende indekat, når den har haft muligheden for at være ude også.
    Jeg har engang taget en hjemløs kat med hjem, som ikke sagde et kvæk til at flytte ind i en lejlighed. Men har oplevet flest katte der ikke kunne vænne sig til det.

    Jeg tror det er en god ide at tage den med ud i snor.. Det kræver dog også lige noget tilvænning/tålmodighed..

    Du kan prøve at tage katten med, men hvis ikke den vil affinde sig med det, hvis den fx sidder og hyler foran døren og vi ud hele tiden, så bør du finde et nyt hjem til den, hvor den har muligheden for at være ude også.


  • #2   27. jan 2009 har haft den ved mig i 2 dage. den siger ikke så meget til det. dog er den lidt bange for de nye lyde, spiser mindre, men har spist okay i dag. den undersøger meget.
    og hvor længe skal jeg vente med at tag den ud i snor, ?
    skal jeg vente til jeg er sikker på den er tilfreds med stedet?
    nogle der har nogle ider til at den finder det godt at være inde?


  • #3   27. jan 2009 trro det kommer meget an på hvilken kat det drejer sig om. Min hankat kunne fx ikke blive en indekat....han ville blive helt ustyrlig....

Kommentér på:
ude/ind kat, til kun inde kat

Annonce