{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Måtte en tur til dyrlægen i dag {{forumTopicSubject}}

Og desværre kom Sille ikke med hjem igen
har skrevet et indlæg den anden dag, da jeg syntes at hun opførte sig unormalt

siden i går aftens ville hun slet ikke spise eller drikke
og da det forsatte i dag valgte jeg at snakke med min egen dyrlæge - som heldigvis havde vag - ten her i weekenden

Så Sille eller Sheila som hun faktisk hed, kom ikke med hjem igen
hun blev min 15 år, og havde mindst 3 killinger. Kom fra kv i Odense
Så hun har haft et hårdt liv inden hun flyttede ind til mig.
hun var en hisiprop uden lige. kunne slet ikke lide de andre katte - hun kunne bo sammen med dem men hun gad dem endelig ikke

grunden til at jeg skriver min 15 år er at vi ikke kender hendes rigtige alder. hun var ikke en helt ung kat da hun kom på internattet i 06. kom sammen med sine 3 killinger. så hun kan lige så godt have været 16 og 17 år

men jeg har været rigtig glad for hende. hun var altid klar til hygge og nus
og nu er det så slut


Kommentarer på:  Måtte en tur til dyrlægen i dag
  • #1   25. aug 2019 RIP Sille. Du vidste at du havde det godt og at du var landet det perfekte sted.

  • #2   25. aug 2019 Nårh.. RIP Sille, godt hun havnede hos dig Anja, som er så rummelig med dine kattes forskelligheder.

  • #3   25. aug 2019 Åh hvor sørgeligt, RIP Sille
    Godt hun kom til dig i sin tid smiley


  • #4   25. aug 2019 Øv hvor træls men godt hun fik nogle gode år hos dig smiley

  • #6   25. aug 2019 RIP Sille.
    Når den i forvejen har haft 15 år hos dig og kommet til som voksen, så har den jo haft et langt og godt liv - trøst dig med det.
    Det er altid forbandet hårdt, enhver kat har sin personlighed.
    Pas på dig selv Anja.


  • #7   25. aug 2019 tak for de mange fine hilsner smiley
    det har været en hård dag. men jeg ville ikke vente til i morgen, og slet ikke når det ville være så varmt, og hun slet ikke ville spise eller drikke

    men det er underligt med de andre katte. der er et par stykker som har gået og ledt efter hende. og så har de været mere rolige end normalt. så det er lidt underligt


  • #8   25. aug 2019 De kan mærke, at der er noget galt. Du græder og hun er væk. Det er kloge dyr.

  • #9   25. aug 2019 Oh nej da, det gør mig ondt. Hun har haft det godt hos dig, og det må være en trøst. smiley

    Og selvfølgelig ved de andre, at der mangler en.


  • #10   25. aug 2019 Rip Sille.
    Jeg føler med dig, du har mistet en kat som varen del af din familie, og det skal du bruge tid på, at begræde, men hvor er det godt, at høre om din ansvarlige beslutning, nu har hun fred og ingen smerter eller noget, og du har givet hende et godt og langt liv smiley


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #11   25. aug 2019 Åhh det er jeg rigtig ked af at høre Anja. smiley
    R.I P dejlige smukke Sille pige. smiley
    Mange gode, trygge og kærlige år fik du. smiley


  • #12   25. aug 2019 R.I.P. Sille. Det er også kærlighed at sige farvel når livet ikke mere er til at leve. smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #13   25. aug 2019 R.I.P Sille Godt du fik et langt og godt Liv hos Anja smiley

  • #14   26. aug 2019 ja så tuder vi igen smiley smiley smiley

  • #15   28. aug 2019 10000 tak for de mange søde beskeder - det varmere altid smiley smiley smiley smiley


    der er så en ting vi har opdaget her efter
    Hun må have drukket en hel del vand. For normal plejede vi at fylde vandskålene op til aftenen - de får rent vand hver morgen. men det skal vi ikke nu. så hun må have meget tørstig.
    det kan så bedre forklare forløbet - desværre
    men det er jo svært at sige hvor meget den ene kat drikker når man har så mange
    har tidligere haft en som var begyndt på det, men han var direkte sindsyg med vand og ville bare have det hele. selv vores vand i glas ville han have


  • #16   28. aug 2019 Ja det er de mærkeligste ting, man observere når der pludseligt mangler en kat, det er som om flokken ændre sig, og man opdager hvilken indflydelse lige den kat har haft på flokken.
    Ja det må være pokkers svært, at vide hvem som gør hvad i en stor flok,,, selv med 3 er det svære end med 2, jeg ved jo hvem som laver store klatter og hvem som laver små, og ved derfor hvem som eventuelt har dårlig mave, ja jeg ved hvor mange tis klumper der normalt er og klatter, så ser straks hvis det ændre sig ??
    Savnet vil være der længe, med Birks afgang, fandt jeg ud af hvor stor indflydelse han havde på Mitti, selvom de ikke var puttevenner, så stak Mitti på værelset i hælene på Birk, når der kom gæster,, jo det gør han stadig, men kommer meget hurtigere ud igen, og møder Kaya på 20 mdr, og de stikker nu og da hovederne sammen, altså når hun ikke er for hurtig og højlydt ?? Røde ved nøjagtig hvor hurtig Kaya er, og skal nok flytte sig, hvis der er optræk til små fedtede fingre.


  • #17   29. aug 2019 Kondolere ?? sender positive tanker din vej.
    Kh
    Annemette


  • #19   29. aug 2019 kattehimlen

    profilbillede
  • #20   31. aug 2019 Årh Anja, jeg føler virkelig med dig, mistede selv min Zero den 17/6 og det gør ondt, lige meget hvor gammel katten er, så mangler ders livsglæde og leg der bare, de andre katte søger og de b´vil nok virke anderledes da de jo bliver triste som vi gør, de viser det blot anderledes. Min Znip ledte også efter Zero og hun var meget stille i et par uger efter, dog selv på medicin, men hun var meget mere stille end hun plejer at være og har fået medicinen før og var ikke stille.
    Græd du blot, det er sundt at græde, følelser må ikke lukkes inde smiley
    DEt er da også noget af et liv hun har haft sig så, mindst 15 år og 13 af dem hos dog, jeg havde Zero i knap 14 år, da han lige nåede at fylde 14 år en måned tidligere, så her i september ville jeg have haft ham i de 14 år. Savner ham stadig trods der er gået 2½ måned nu, jeg valgte så at få ham kremeret og lagt i en urne, kunne ikke have tanken om at begrave ham eller brændes med en masse andre katte. Så jeg valgte at betale for en fin lille urne til ham, den er blevet super flot, så han står nu på hylden og den dag Znip skal herfra, så tager jeg samme beslutning med hende.
    Ikke mange der tænker over at man kan vælge detteog ja det kioster da noget, men for mig ved lige disse to katte er det for mig det rette valg smiley

    R.I.P. lille Sille nus, må du få det lykkeligt med alle de andre misser der har forladt denne verden og er på de evige græsmarker smiley <3

    Sender et virtuelt kram afsted til dig Anja..


Kommentér på:
Måtte en tur til dyrlægen i dag

Annonce