{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Meget mærkelig kat i dag... {{forumTopicSubject}}

Simba går rundt og miaw som om der er noget han er utilfreds med, normalt betyder det at han kan se bunden i madskålen men den er fyldt op og kattebakken er tømt.... han er altså vildt mærkelig i dag....

Han vil kæle hele tiden og så kører han snuden op af min hånd og napper... han har aldrig nappet eller bidt før så tænker lidt om der kan være noget galt...

Lige nu sover han så, men mon man skulle ringe til dyrlægen og lige få ham tjekket eller er han bare pjevset og opmærksomhedssøgende i dag...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Meget mærkelig kat i dag...
  • #1   9. aug 2008 Det at han napper er som regel tegn på kærlighed (selvfølgelig ikke hvis det er deciceret hårde bid). Nogle dage har katte mere brug for at blive kælet for end andre er min erfaring og ud fra det du beskriver tror jeg bare han har sådan en dag. Men hvis du er usikker på om han er syg er det bedre at kontakte dyrlægen.

  • #2   9. aug 2008 Han ser ud til at have det fint, han er bare en rigtig puttetrold der skal være i nærheden af en...

    Jeg skulle ud og handle tidligere og han smed sig foran døren og spærrede vejen for mig da jeg tog mine sko på, så måtte berolige ham med at jeg jo kom igen... Og så var han meget værre da jeg kom hjem...

    Men det er jo meget hyggeligt når de er sådan.


Kommentér på:
Meget mærkelig kat i dag...

Annonce