blinkhinde fremfald blinkhinde fremfald
Var lige ved den dyre læge idag. Det var da egentlig utroligt som de stiger i pris for konsultation. steget 30 kr siden sidst og det er ikke engang et år siden jeg var der sidst. Nå men det var nu ikke det jeg ville sige. :o)
Lagde mærke til her i weekenden at Andy's blinkhinder var en anelse fremtrædende, og han virkede ikke helt som han plejer. hørte dog godt lørdag at nogen katte måske var oppe og slås, så det har måske været andy. Det har han prøvet engang, hvor han så i lang tid efter, ikke havde lyst til at komme så meget ud. Nå men tog lige til lægen med ham, men han mente den måske bare kunne være lidt utilpas, måske ovenpå en eventuel slåskamp. Men han fik en ormekur i tilfælde af det nu var det. Det håber jeg det er for ellers må han jo undersøges nærmere. Man bliver sku så bange når ens kat pludselig bliver dårlig. Så kan jeg ihvertflad ikke lade være med at tænke,... hva nu hvis han er meget syg. Han er efterhånden blevet 9 år, men jeg håber da han kan have mindst lige så mange år endnu. :o)
aug 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 684
Og JA det er dyrt hos DYRlægen :o) Fik lige set at de har offentliggjort priser for standardydelserne, og 490 for en konsultation
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Angående andy så håber jeg da han snart bliver helt frisk igen. Jeg skulle lige give det en uge.
blinkhinde fremfald